اظهارات باورنکردنی گوهر حی اندیش/ می خواستند مرا با تزریق هوا بکشند!

گوهر کی اندیش در گفت وگویی جدید از اتفاقات باورنکردنی پشت صحنه سریال «حماسه آرد» صحبت کرد. او می گوید به دلیل آپاندیسیت و بی توجهی به عوامل تولید حتی یک گام به مرگ نزدیک شده است.

وی گفت: با عفونت و تب 40 درجه به دیوار خانه زدم تا همسایه بیاید و بگوید بچه هایم مرا ببرند. عوامل سریال فکر می کردند برای فرار از شرایط سخت کاری در روستا، در حالی که از کار در آن لذت می بردم وانمود به بیماری کردم.

بازیگر «آذر، شهدات، پرویز و دیگران» به بیمارستان منتقل شد و تیمی برای درمان رفتارهای عجیب و غریب تحت مداوا قرار گرفت. هیراندیش مدعی است در بیمارستان به قدری مریض بوده که شخصی تصمیم گرفته او را با آمپول هوا بکشد!

گوهر کی اندیش در نهایت به بیمارستان دیگری منتقل شد و در آنجا دوران نقاهت را سپری کرد. وی درباره مرحوم جمشید اسماعیل هانی نیز گفت: زنی با پارچه سبز به بیمارستان آمد تا مرا ببیند. گفت جمشید اسماعیلانی را در خواب دیدم و در خواب گفت این پارچه را به شکمم می بندم. بعد از 10 روز دمای بدنم افت کرد. پرستاری هم در بیمارستان خواب جمشید را می بیند و جالب اینجاست که امیرسلیمانی همان موقع با من تماس گرفت و گفت مادرش هم خواب جمشید اسماعیلانی را دیده است.

دیدگاهتان را بنویسید