اعزام 7 هزار دانش آموز بوشهری به راهیان نور


ساعت: 08:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917055

محدی از زمان اعزام اردوی راهیان نور دخترانه استان بوشهر در بهمن ماه خبر داد و گفت: در مجموع 7 هزار دانش آموز استان بوشهر از پایه نهم تا دوازدهم امسال برای اعزام به اردوی راهیان نور برنامه ریزی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سپاس علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به ویژه برنامه های آموزشی، فرهنگی و تربیتی دانش آموزان گفت: در این راستا برنامه های بزرگداشت شهدای دانش آموز و فرهنگی تحت عنوان عنوان لاله های درخشان در مناطق مختلف استان بوشهر.

موحدی از انجام ابتکار دانش آموزان در راستای انقلاب اسلامی خبر داد و ابراز داشت: در این راستا از مدارس و خانواده ها مطابق با انقلاب اسلامی درخواست شده و کلاس های ویژه فرهنگی و آموزشی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اعزام دانش آموزان پایه نهم به دوازدهم به اردوی راهیان نور افزود: در این راستا 4 هزار دانش آموز پسر به انتخاب خود به این اردوها اعزام شده اند که با همکاری سپاه امام صادق(ع) برگزار می شود.

این افسر مدت زمان اردوهای راهیان نور را 3 روز عنوان کرد و گفت: در این اردو دانش آموزان ضمن بازدید از جبهه های عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در برنامه های مختلف فرهنگی آموزشی شرکت می کنند.

وی از اعزام اردوی راهیان نور ویژه دانش آموزان دختر استان بوشهر در بهمن ماه خبر داد و گفت: در مجموع 7 هزار دانش آموز استان بوشهر از پایه نهم تا دوازدهم امسال برای اعزام برنامه ریزی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به سفرهای آموزشی راهیان نور اشاره کرد و گفت: اردوی راهیان نور در استان بوشهر آغاز شد و دانش آموزان از نمادهای پیشرفت و اقتدار از جمله نیروگاه اتمی، صنایع دریایی صدرا، بازدید می کنند. پارس جنوبی و سایر تاسیسات و صنایع.

موحدی ادامه داد: دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه به سفرهای آموزشی راهیان سمگر اعزام می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید