افزایش 50 درصدی خرید تضمینی گندم در چهارمحال و بختیاری


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910320

تقی زاده گفت: این در حالی است که خرید تضمینی گندم در چهارمحال و بختیاری 50 درصد افزایش یافته است که سال گذشته 17 هزار و 600 تن گندم خریداری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ نعمت الله تقی زاده مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از نانوایان استان چهارمحال و بختیاری ضمن قدردانی از نانوایان این استان که وظیفه خود را به درستی انجام می دهند، گفت: تمام تلاش ماست. بر این اساس است که نوع گندمی که وارد این استان می شود وضعیت بهتری پیدا می کند و کارخانه های آرد نیز تلاش می کنند آرد بهتری به نانوایان بدهند.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما برای رفع مشکلات تولیدکنندگان نان است، تصریح کرد: خرید تضمینی گندم امسال در این استان 50 درصد افزایش یافته است.

تقی زاده ادامه داد: سال گذشته خرید تضمینی گندم 17 هزار و 600 تن بود در حالی که امسال بالغ بر 26 هزار تن گندم خریداری کرده ایم.

وی به یکی دیگر از موفقیت های اداره کل غله و خدمات بازرگانی اشاره کرد و گفت: سال گذشته نزدیک به چهار هزار تن سیلو گندم خریداری کردیم و با کمک و تلاش و احترام مشتریان و کشاورزان توانستیم 12 هزار تن خرید کنیم. تن گندم از سیلوز ملکی خریداری کرده است که افزایشی نزدیک به 300 تنی خرید با مقامات دولتی دارد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید