اقتصاد ایران بدون جراحی در مسیر درستی قرار نمی گیرد/ رضایت مردم; مهمترین دستاورد یارانه ها دموکراتیزه شدن است


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838206

رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است، گفت: ارتقای یارانه ها گام بزرگی در جهت اصلاح نظام اقتصادی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزیزلا سیفی، رئیس شورای میراث جهانی اسلامی یزدرسا در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به موضوع یارانه ها و توزیع عادلانه آن گفت: کشور ما با جنگ تمام عیار اقتصادی و فشارها، تهدیدها و مشکلاتی که از سوی دشمنان به ما تحمیل می شود، مواجه است. شرایط بسیار ویژه ای را برای ما ایجاد کرد.

سیفی خاطرنشان کرد: رویدادهای بین المللی به ویژه جنگ روسیه با اوکراین و وضعیت منطقه، تولید و عرضه جهانی برخی از محصولات خوراکی و دانه های روغنی را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این وضعیت، کشور نیاز به یک حرکت متهورانه و هوشمندانه داشت که رئیس جمهور الحمدلله به آن توجه زیادی داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: در گذشته یارانه برای پرداخت یارانه به فروشندگان و واردکنندگان استفاده می شد اما اکنون به مردم عرضه شده و در اختیار آنهاست تا بتوانند از آن استفاده کنند.

سیفی افزود: در این زمینه مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه شود، صحبت صریح و صریح با مردم است و در شرایطی که دشمن با شایعه سازی به دنبال سوء استفاده از وضعیت است، مسئولان باید اطلاعات دقیق را به مردم ارائه دهند. به طوری که حتی یک سوال برای مردم بی پاسخ نماند.

وی افزود: قطعا با این حرکتی که دولت انجام داده و ادامه خواهد داد علاوه بر جلوگیری از قاچاق به خارج از کشور، با افزایش کیفیت محصولات و همچنین رضایت نهایی مردم نیز مواجه خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: به گفته همه کارشناسان اقتصادی تا زمانی که این عملیات اقتصادی در کشور انجام نشود، اقتصاد ایران در مسیر درستی قرار نخواهد گرفت و بدون این اقدامات اقتصاد ما همیشه با مشکل مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید