اقتصاد مقاومتی بهترین راه برای حمایت از تولید داخلی است


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881958

نعمت اسدی گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی می تواند در رفع مشکلات به ویژه در برندسازی، راه اندازی بازارچه ها و تولید انبوه موثر باشد و موجب رونق اقتصادی در خانواده ها شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید نعمت اسدی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اسوه که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان رویان برگزار شد، گفت: ایجاد نمایشگاه های اسوه است. یکی از برنامه های کلیدی که سپاه هر ساله برگزار می کند بانوان شهر، فرماندار، نهادهایی مانند ائمه جمعه و…


وی با اشاره به اینکه محور اجرای نمایشگاه ها در محله خواهران است، افزود: طی سالیان گذشته پایگاه های مقاومت در عرصه جهاد اقتصادی فعال و توانمندتر شده اند و درصد بالایی از پایگاه های مقاومت در شهرستان به ویژه پایگاه های خواهران می توانند به سرعت نتایج اقتصادی و اقتصادی داشته باشند کمک در منزل.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور اقتصاد مقاومتی را بهترین راه برای حمایت از تولید داخلی دانست و خاطرنشان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی می تواند در رفع مشکلات به ویژه برندسازی موثر باشد. بازارها و تولید انبوه و عامل رونق اقتصادی در خانواده هاست


اسدی همکاری و مشارکت جدی و نزدیک برخی ادارات و نهادها را در این راستا ضروری دانست و افزود: با تلاش مجدانه خواهران در گروه های جهادی پایگاه مقاومت نتوانسته ایم محصولات تولیدی را برندسازی کنیم. شهرستان و آنها را به تولید انبوه برساند.


وی با بیان اینکه پیگیر برگزاری نمایشگاه اقتصادی یک ماهه با کمک فرماندار شهرستان نور و اخذ مجوز در شهرستان هستیم، تاکید کرد: ایجاد این نمایشگاه ها می تواند حرکت جدیدی در راستای ظرفیت سازی و نیاز ایجاد کند. جامعه امروزی در مسائل اقتصادی این است که فعالیت های خانوادگی که به رونق اقتصادی خانواده ها کمک می کند افزایش یابد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به لزوم همکاری و همدلی ادارات و نهادهای بازار فروش، خاطرنشان کرد: بخش خدمات کشوری فرمانداری، بسیج اصناف، اداره صمت، گردشگری دپارتمان، اتحادیه صنفی و غیره می توانند به ایجاد بازار فروش کمک کنند تا در تولیدات خانگی، صنایع دستی و تولیدی شهر بسیار تاثیرگذار باشند.


اسدی یادآور شد: سپاه شهرستان نور آمادگی کامل برای برگزاری جلسات و ظرفیت سازی برای اجرای این طرح را دارد.


وی با اشاره به صندوق های کمک های مردمی و هماهنگی جمع آوری یکپارچه افزود: این صندوق ظرف دو سال به این ظرفیت رسیده است اما نیاز به تدوین دستورالعمل و قانون جامع است تا همه ادارات و نهادها در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند. و با خواستار توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی، گردشگری و صنایع مختلف استان توسط نمایندگان علاقمند و ولایت مدار مجلس و به ویژه نماینده شهرستان نور هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید