امام جمعه اردبیل: جمهوری اسلامی مردم را از خواب 500 ساله بیدار کرده است

اردبیل امام جمعه: جمهوری اسلامی مردم را از خواب 500 ساله بیدار کرده است

روز جدید سید حسن عاملی ، سخنگوی ولی فقیه استان و امام جمعه اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران مردم را از خواب 500 ساله بیدار کرده است تا با تحولات جهان همگام باشد ، در حالی که در گذشته ما از دانش جهانی محروم بودیم و توسعه بین المللی..

حجja الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی در حاشیه نشست نخبگان با رئیس جمهور گفت: امیدواریم دولت سیزدهم انتظارات و خواسته های مردم را که تاکنون نادیده گرفته شده برآورده کند و حقوق ویژه ای را پرداخت کند. توجه در زمینه فرهنگ ‘.

وی ریشه همه مشکلات اقتصادی و آسیب های اجتماعی را بی توجهی به فرهنگ عنوان کرد و گفت: کم لطفی به فرهنگ آسیب های جبران ناپذیری را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از فرهنگ به عنوان نیروی محرک در سایر بخشها یاد کرد و افزود: مگر اینکه بتوانیم حس جمعی را در جامعه تقویت کنیم و فرهنگ همدلی و هماهنگی را نهادینه کنیم ، با مشکلات زیادی در جامعه روبرو خواهد شد. “ما با هم روبرو خواهیم شد.

عامل توجه به ریشه های فرهنگی تخصیص ، کم کاری ، بی نظمی ، رشوه و سایر آسیب ها به عنوان غفلت از مسائل فرهنگی و بی توجهی به احساس جمعی تلقی می شود و تصریح می کند: زمان کمک به بهبود شرایط جامعه فرا رسیده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران مردم را از خواب 500 ساله بیدار کرده است تا از رویدادهای جهان مطلع شوند ، در حالی که در گذشته ما از دانش جهانی و توسعه بین المللی محروم بودیم و مشارکت نداشتیم.

آملی به عواقب تزریق 4200 تومان در بخش تجارت و بازرگانی اشاره کرد و ادامه داد: همه کشورهای توسعه یافته در سایه انقلاب فرهنگی به هدف خود رسیده اند و امروز ما در بحرانی ترین لحظه با یک جهادگر موظفیم به لغو تحریم ها علیه دشمنان فضایی “تقویت فرهنگ و ارزشها در جامعه.

وی استقلال و حاکمیت ملی ایران را در عرصه های جهانی و بین المللی برتر و منحصر به فرد عنوان کرد و گفت: روح همبستگی نیاز جدی جامعه در مسیر پیشرفت است.

املی گفت: در دولت قبل از 30 میلیارد تومان تنها شش میلیارد تومان اعتبار فرهنگی اعطا شده بود.

امام جمعه اردبیل، نهاد آموزشی تربیت جوانان و نوجوانان ایده آل و شایسته را جایگاهی بی نظیر برشمرد و افزود: دولت باید حرمت معلم و فرهنگ را حفظ کند و پشتیبان این قشر باشد.

وی به پیامدهای ناخوشایند سه مشکلی که باعث نگرانی در جامعه می شود اشاره کرد و ادامه داد: وقتی عنوان مادر را از دختران ما می گیرند و سیستم مدلینگ را برچیده و در عین حال شأن معلم را زیر پا می گذارند ، در واقع جامعه را به سمت انقراض.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل لزوم اجرای طرح رتبه بندی معلمان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: از دولت 13 نیز به همراه معلمان شاغل انتظار می رود از این طرح از معلمان بازنشسته بهره مند شوند. و مزایای خود را به این گروه بدهید ..

دیدگاهتان را بنویسید