امام هادی (ع) گنجینه معارف الهی و معارف دینی بود


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806179

امام جمعه چهاربرج گفت: امام هادی(ع) گنجینه معارف الهی و معارف دینی است و شبکه وکالت از شفاعت از دستاوردهای ایشان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عسگر جلالی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: امام هادی (ع) مانند سایر ائمه (ع) و ائمه بزرگوار منشأ هستند. دانش و گنجینه ای از معارف الهی و تعالیم دینی بودند.

وی با بیان اینکه زندگی ائمه و ائمه (ع) بر اساس سه نقش اصلی و مهم قابل تقسیم بندی است، افزود: اولین نقش در زندگی ائمه حفظ اسلام از آسیب و انحراف است.

امام جمعه چهاربرج ایجاد چارچوب ویژه شیعیان به عنوان مجموعه ای از مؤمنان و حافظان میراث اصیل اسلام و شریعت و احکام قرآن را از دیگر نقش های زندگی ائمه (ع) عنوان کرد و گفت: : (ع).

جلالی با بیان اینکه امام هادی(ع) در طول فعالیت های امام جواد(ع) بیش از پیش موفق به ساماندهی، ایجاد و تقویت شبکه ارتباطی وکالت شده است، تصریح کرد: شرایط آینده به ویژه شرایط غیبت امام معصوم را فراهم کنید. ع)).

وی با اشاره به اینکه راویان زیادی مانند علی بن مهزیار اهوازی، عبدالعظیم حسنی، ابن سکیت، احمد بن اسحاق اشعری، ایوب بن نوح و حسن بن راشد احادیث امام هادی (ع) را نقل کرده اند، گفت: از امام هادی. ع) چند دعا و عبادت نامه باقی مانده است که معروف ترین آنها زیارت جامعه کبیره و غدیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید