امروزه امنیت اخلاقی یک ضرورت در هر جامعه ای است


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822632

حجت الاسلام جهانشیری گفت: وجود و استفاده از امنیت اخلاقی توسط مردم باعث می شود مردم از فرصت ها به خوبی استفاده کنند، امروز کشورهایی که امنیت اخلاقی در آنها معنا ندارد مشکلات زیادی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتار ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رشتار گفت: برخی صحنه ها و مشکلات شهرستان شایسته آن نبوده و نیست. برای ایجاد پارک بانوان و سایر اماکن مذهبی در شهر هزینه می شود.

وی با تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: مسئله امر به معروف و نهی از منکر آنقدر واجب است که در مقایسه با سایر مسائل مانند قطره ای در دریاست.

امام جمعه رشتار با اشاره به موضوع امنیت اخلاقی که به عنوان یک ضرورت در هر جامعه ای ضروری است، گفت: وجود و برخورداری از امنیت اخلاقی باعث می شود که مردم از فرصت ها به خوبی استفاده کنند، امروزه کشورهایی که امنیت اخلاقی دارند این کار را انجام می دهند. به این معنی نیست که آنها مشکلات زیادی دارند.

وی با تاکید بر ایجاد کارگروه لازم امربه معروف و نهی از منکر در رشت گفت: کارگروه های لازم در شهرستان تشکیل و مستقر شود، 12 کارگروه در مغز راه اندازی شود و کارکنان کارگروه نیز تشکیل شوند. برای انجام صحیح آن باید یک ستاد قوی و مقتدر وارد شود تا از آنها و آبروی مردم محافظت کند و جلوی برخی مشکلات را بگیرد.

حسین باهوش فرماندار رشتار با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای است که فراموش می شود. اگر امروز این تعهد را در جامعه جدی بگیریم و بسیاری از مشکلات ما به دنبال داشته باشد.« جبران و حل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید