امروز افکار و اندیشه های شهدا در همه عرصه ها می تواند آموزنده باشد

ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782694

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان:

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: امروز اندیشه ایثارگران در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نماز و خانواده می تواند مفید باشد و برای برون رفت از همه مشکلات رویکرد ما باید باشد. رویکرد ایثار و تفاهم اجتماعی باشد «که جایگاه ایثار است، سبحان الله.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ مسعود احمدی نیا صبح امروز در نشست برنامه ریزی بزرگداشت حماسه اصفهان در 25 آبان گفت: جایگاه ویژه ای به اصفهان دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به حماسه مردم اصفهان گفت: آنچه امروز وظیفه داریم دفاع از ارزش های دفاع مقدس است. او می خواهد حتی پس از 40 سال وفاداری خود را در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ثابت کند.

وی افزود: ملتی که با وجود همه تحریم ها و تهدیدها در طول 40 سال گذشته ارزیابی برجسته ای دریافت کرده است و باید دید آیا ما به عنوان ارزیاب و مسئول این ارزیابی را با مردم آورده ایم یا نه؟ در اصفهان و در همان روز سه برابر شهدا به کمک نیروها اعزام می شود نشان از ولایت پذیری مردم اصفهان دارد.

مسعود احمدی نیا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اصفهان سرزمین جهاد پایدار است، گفت: امروز ما یک بصیرت و اخلاص را مدیون طهارت طهارت هستیم که خداوند فرمود من اجر صدیقین هستم و آن امانت. شهدا هستند.”

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ادامه داد: حاکمیت در نظام اسلامی باید اخلاق اسلامی باشد و این یعنی در هر کجا که هستیم خدمت سربازی را به معنای واقعی انجام دهیم.

مسعود احمدی‌نژ با بیان اینکه امروز ما به عنوان یک مسئول یا والدین باید ببینیم چه کرده‌ایم؟ وی افزود: باید ببینیم از یک میلیون دانش آموزی که امروز در روستا داریم چند نفر نسبت به شهدا بصیرت دارند و چند درصد از آنها توانسته ایم این بصیرت را به آنها القا کنیم و باید ببینیم چه کرده ایم. دانش‌آموزان را آموزش دهید؛» و آن را سازنده و درک و منتشر کنید

وی افزود: وظیفه اصلی ما گسترش اخلاص و طهارت شهداست. باید دید نگاه جهادی ها چگونه به نوجوانان ما رسیده است جز اینکه خانواده دانش آموز طهارت و طهارت را درک کرده و آن را در بین نوجوانان خود رواج داده است.

مسعود احمدی نیا گفت: در این چند سالی که از دهه 25 سال 60 می گذرد، چقدر دوستان مومن توانستیم برای 3 شهیدی که داده ایم تربیت کنیم تا در این راه باشند و شهدا را درک کنند. شهدا به خدا رسیده اند و نیازی به ما ندارند و ما به شهدا محتاجیم.

به گفته این مسئول، امروز در خارج از کشور ما را به عنوان مقاومت در عرصه سیاسی و بین المللی می شناسند و همه به نتیجه مکتبی که فرمانده آن حاج گیم سلیمانی است افتخار می کنیم. امروز باید در کنار نسل بایستیم. جوانان و فرهنگ خانواده خود باشیم.

وی افزود: با این اقداماتی که دشمن در شبکه های مجازی انجام داد، در جوانی ما یأس و کشتار فرد را ایجاد کرد و ناامیدی به حدی رسید که طرف بیهوش شد و دست به اقداماتی زد که انسانی نیست، چه برسد به انسان. «در شأن یک مسلمان شیعه.

مسعود احمدی‌نژ گفت: امروز افکار و اندیشه‌های شهدا می‌تواند در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نماز و خانواده مفید باشد و برای برون رفت از همه مشکلات، رویکرد ما باید رویکرد فداکاری اجتماعی و درک باشد. که جایگاه ایثار بالاست.» و او با خداست.

احمدی‌نژ گفت: «اگر ما یک دنیا منابع داشته باشیم و نتوانیم دانش فرزندانمان را بگیریم، ارزشی ندارد. با دانش فرزندانمان می توانیم دنیا را فتح کنیم. امروز دشمن می خواهد قدرت و عزت فرزند شیعه را بگیرد، القای آن به دانش آموزان ما خطرناک است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید