امروز امت اسلامی به شدت به وحدت در برابر توطئه های دشمنان خود نیاز دارد

زمان: 13:35
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778024

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه:

سردار مرتضوی گفت: امروز امت اسلامی به شدت به وحدت در برابر توطئه های دشمنان نیاز دارد ، از سوی دیگر زندگی شهدای وحدت بهترین الگو برای ما است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس ؛ سرتیپ سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه پاسداران ثامن الائمه (ع) صبح امروز در دوازدهمین یادواره یادواره شهدای وحدت که در مجموعه شعر مشهد برگزار شد ، اظهار داشت: روح ما زنده است و سردار شهید شوشتری در مسیر اقدامات عملی برای وحدت و همچنین در زمینه اقدامات علمی برای وحدت گامی برداشت و تلاشهای زیادی کرد.

سردار مرتضوی با تأکید بر اینکه امت اسلامی امروز به شدت به وحدت در برابر توطئه های دشمن نیاز دارد ، گفت: برگزاری دوازدهمین یادمان شهدای وحدت نیز موفقیتی در این راستا است.

وی افزود: فرمان سردار شوشتری مدت هاست که ادامه دارد و برای ما تمام نشده و نخواهد شد. اسلام و این شهدای عزیز راه طولانی در پیش دارند.

فرمانده پایگاه منطقه ای ثامن الائمه سپاه پاسداران گفت: “این شهدا تمام عمر خود را صرف ترویج اسلام گران قیمت کردند و امروز ما باید زندگی عملی آنها را با درک مناسب درک کرده و در سکولار خود به کار گیریم. بنابراین ، زندگی این شهدا بهترین الگو برای ما هستند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید