امروز جمهوری اسلامی در جنگ ترکیبی تمام عیار قرار دارد


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909971

حجت الاسلام معلمی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با یک جنگ هیبریدی شناختی تمام عیار مواجه است که مبتنی بر شبهه افکنی و انحراف افکار عمومی و همچنین به چالش کشیدن ناکارآمدی نظام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام سید محمد معالمی امام جمعه تربت حیدریه امروز در دیدار با مدیران کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهرستان های بصیر در انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز کشور با یک جنگ ترکیبی همه جانبه در عرصه های مختلف مواجه است. ابعادی که از حوزه های مختلف حمله می کنند که مهم ترین آن فضای مجازی است و اقتصادی است و از هر سو مورد حمله قرار می گیرد اما سرکوب و قدرتمند است.

وی تصریح کرد: کسانی که به این دشمنی ها در داخل حمله می کنند باید بدانند که این نظام ایستاده است و هرگز در برابر این نامردان سر تعظیم فرود نمی آورد و به راه خود ادامه می دهد.

امام جمعه تربت حیدریه خاطرنشان کرد: مبارزه با طاغوت در طول تاریخ پیامبران الهی فراوان بوده و منحصر به دین مبین اسلام نیست.

یکی از معلمان می گفت: ما در طول تاریخ بشریت، افرادی مانند مردم ایران را که مجری این فرمان الهی باشند، نشناختیم که این گونه مبارزه با ظالم را به منصه ظهور برسانند.

وی گفت: در میان برخی از این شهرها آگاهی بیشتر و اقدام زودتر و به موقع صورت گرفت و به عنوان پیشاهنگان انقلاب اسلامی با رویکردی یکپارچه و حرکتی یکپارچه با تقدیم ده ها شهید از هیچ تلاشی برای مبارزه با طاغوت دریغ نکردند. و جانبازان و به هدف رسیدند آنها زود رسیدند.


کامل ترین دایره المعارف قرآن کریم در جهان اسلام در تربت حیدریه کشف شد.

در این نشست کامل ترین دایره المعارف قرآن کریم در جهان اسلام در مسجد تربت حضریه افتتاح شد.

حجت الاسلام معالمی تهیه این دایره المعارف را کاری ارزشمند دانست و گفت: این مجموعه بیش از سه هزار مدخل دارد و برای هر مدخل یک مقاله اختصاص داده شده است که تاکنون 17 جلد آن تهیه شده و اکثریت این دانشنامه بوده است. گردآوری شده توسط شهروندان تربت حیدریه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید