امضای تفاهم نامه بین اداره مراکز خدمات رسانی رضوی و کمیته امداد مازندران


ساعت: 23:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1917028

دبیر مراکز خدمات رسانی رضوی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، در مسجد بقیه الله ساری نشست تخصصی روسای ادارات کمیته مددکاری امام جماعت شهرستان های استان مازندران و مدیران مراکز خدمات رسان رضوی با محوریت جمع بندی برگزار شد. تفاهم نامه همکاری

مهمترین ماموریت در شناسایی ذی نفعان یکپارچه سازی سیستم است و شبکه کاری باید تضمین شود تا خدمات رسانی در مناطق دوردست به خوبی انجام شود، کمک به نیازمندان در شبکه خادمیاری توسط مسئولان شفاف شود. و نیازها برای تعامل خدمت به نام امام رضا (ع) به خانواده ها در اولویت قرار گیرد.

دبیر ستاد مرکزی خدمات رسانی رضوی در مازندران در این همایش به تنوع خدمات کارکنان رضوی در مراکز خدمات رسان رضوی استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با امضای تفاهم نامه همکاری با کمک کمیته امام خمینی (ره) در آینده شاهد خدمت رسانی بهتر به فدائیان رضوی خواهیم بود.

امامزاده محمد اسماعیل افزود: مهمترین هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز خدمات رسان رضوی در استان مازندران خدمت به مردم مستضعف استان است.


مدیر کل کمیته امداد مازندران نیز گفت: این جلسه با هدف هم افزایی و تعامل مشترک برای ارائه خدمات بیشتر به خانواده های نیازمند و محروم استان مازندران برگزار شد.

حجت‌الاسلام بشیرعلیشاه افزود: قرارداد همکاری بر ارائه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در حوزه‌های مددکاری دینی، آسایش و همدلی، تهیه جهیزیه، تهیه لوازم خانگی، بهداشت و ایمنی، مسکن، زکات و… تکریم ایتام، مراکز خیریه، فرهنگی، حقوقی… امضا می شود.

وی بیان کرد: یکی از حوزه های بسیار مهمی که مرکز خدمات رضوی می تواند در آن یار و یاور کمیته امداد باشد حوزه فرهنگی است از جمله: آموزش کارکنان رسمی برای ارائه خدمات، برگزاری کلاس های آموزشی، مشاوره و مددکاری، آموزشی و آموزشی. اردوگاه ها و غیره می توان آنها را نام برد

عالیشاه خاطرنشان کرد: مرکز خیریه معین الفضافه که در زمینه اشتغال فعالیت می کند با توجه به اهمیت این بخش توسعه می یابد.

در این نشست با موضوع توانمندسازی خانواده ها، دستیابی به خانواده های نیازمند برای ارائه خدمات در حوزه های سلامت، مسکن، اشتغال، تهیه جهیزیه و ارائه بسته های معیشتی و … با هدف هم افزایی این دو موسسات بنیت برای خدمت رسانی به نیازمندان با عنایت رضوی در سطح استان باشتاب مازندران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید