امنیت غذایی با حمایت شرکت های دانش بنیان امکان پذیر است


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817462

نماینده آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی:

در واقع مقام معظم رهبری شعار سال را منطقی ارزیابی کردند و فرمودند: وزارت جهاد کشاورزی باید با حمایت از شرکت های دانش بنیان امنیت غذایی کشور را تامین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر راستی در گفت و گو با صبح زاگرس، امنیت غذایی کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: امنیت غذایی و امنیت نظامی در یک راستا هستند و کارکنان باید با کمترین تجهیزات و تمرکز، تولید را تشویق کنند تا شعار سال محقق شود. بر پایه دانش “ایجاد امنیت.

وی گفت: ایران با دستیابی به سلول های بنیادی، دانش هسته ای و دانش دفاعی ثابت کرده است که تحریم ها ناکارآمد بوده و می تواند در پایگاه های دانش حرفی برای گفتن داشته باشد.

این نماینده مجلس حرکت های علمی در حوزه کشاورزی و آب را ضروری دانست و گفت: شرکت های دانش بنیان به شدت مورد حمایت مجلس هستند و دولت نیز باید در این زمینه در شرکت های دانش بنیان به خودکفایی دست یابد.

نماینده شبستر در آذربایجان شرقی گفت: وزارت جهاد کشاورزی با حمایت قوی شرکت های دانش بنیان می تواند امنیت غذایی مردم را تامین کند.

وی با تقدیر از مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال گفت: رونق تولید، خودکفایی و ناکارآمدی تحریم ها از مهمترین ثمرات و اهداف مصوبه امسال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید