امنیت و آرامش در جامعه توسط قلم خبرنگاران صادر می شود


ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888708

روز خبرنگار را به سردار رحیمی تبریک می گوییم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پیامی این خبرنگار را تبریک گفت. در پیام این مقام ارشد فراج که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس کلانشهر ارسال شده استگفته می شود:


روزنامه نگاران متعهد و مسئولیت پذیر در واقع رسالت بزرگ، چشمگیر و مؤثری بر عهده دارند که در انتقال حوادث و اتفاقات به مخاطبان و گسترش امنیت و آرامش در جامعه با قلم خود نقش دارند و این نعمت بزرگ و گرانبها نصیب آنها می شود. آنها روح و قلب خود را برای مخاطبان خود می گذارند.


خبرنگاران طی یک سال گذشته در تمامی حوادث و اتفاقات در کنار فرماندهی انتظامی تهران بودند و با نجابت، صداقت، آرامش و به دور از هیاهوی روزنامه نگاری، پلیس را در انجام هر چه بهتر ماموریت خود و با تلاش صادقانه یاری رساندند. اجازه انتشار این خبر را ندادند دروغ و شایعه سازی و حاشیه سازی امنیت و آرامش جامعه را تهدید می کند. از زحمات شما خبرنگاران عزیز در راستای ایجاد مشترک و هم افزایی امنیت در پایتخت جهان اسلام یعنی تهران سپاسگزارم.

همچنین سرهنگ مراد مرادی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بوگور در پیامی جداگانه روز خبرنگار را تبریک گفت. در پیام مرادی آمده است:مصادف شدن 26 مرداد با عاشورای حسینی یادآور تلاش، فداکاری و از خودگذشتگی خبرنگارانی است که برای انجام رسالت خود از هیچ کوششی دریغ نکردند و به امید دنیایی بهتر جان خود را از دست دادند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، روز رسانه را به خبرنگاران تبریک می گویم و برای جامعه رسانه ای کشور آرزوی سلامتی، سربلندی و موفقیت روزافزون دارم.


نشریات مشابه؛

دیدگاهتان را بنویسید