انتقام سخت؛ گزینه میز نابودی کامل اسرائیل/ دانشگاه و حوزه های علمیه تشویق به مناظره علمی امام رضا (ع)


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854866

در خطبه های سیاسی نماز جمعه سیستان و بلوچستان ذکر شد.

ائمه جماعات سیستان و بلوچستان گفتند: سران کفر باید بدانند که تا محو کامل اسرائیل از روی زمین و زوال کامل 52 ایالت آمریکا، انتقام سختی بر روی میز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، ائمه جماعات سیستان و بلوچستان در خطبه های عبادی و خطبه های نماز جمعه این هفته گفتند: سران کفر بدانند تا زمانی که اسرائیل از روی زمین محو شود و 52 ایالت آمریکا سقوط کامل کنند، انتقام سختی است. سر سفره و دانشگاه ها و سمینارها.متکلمان باید بحث های امام رضا(ع) را ادامه دهند و این مسیر علمی را طی کنند.


دانشگاه ها و سمینارهای ترویج مناظره علمی امام رضا (ع)

آیت الله مصطفی مهامی امام جمعه زاهدان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) گفت: ایشان یکی از آنهاست و باید سخنان امام رضا (ع) را ادامه دهیم. ع) و مباحث علمی ایشان و دانشگاه ها و حوزه های علمیه ما باید این مسیر را طی کنند.

وی با اشاره به مخالفت ها و سیاست های نادرست مامون علیه امام رضا (ع) افزود: ادیان و دنیا وجود داشت اما امام از این فرصت به خوبی استفاده کردند تا موفقیت علمی خود را نشان دهند و از اسلام به خوبی دفاع کنند.

وی ادامه داد: امام رضا در زمان عهدی برنامه های متنوع و موثری را در رابطه با ترویج و تفکر اسلام ناب محمدی اجرا کرد و به خوبی مسئله ولایت و امامت مردم را تبیین کرد و از نهضت علوی و قیام های علوی به خوبی حمایت کرد. سابق.

امام جمعه زاهدان امام خمینی از یاران واقعی ائمه اطهار و امام رضا(ع) است و توانست از این امام بزرگوار درس بیاموزد.

وی گفت: امام خمینی(ره) در مسائل و اصول علمی و فقهی پیشرو، در اخلاق معنوی پیشرو، الگو و الگو در همراهی با مردم و مردمی بودن پدیده ای کم نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امام با فراگیری خود توانست مردم را با خود همراه کند و دل مردم را به سوی خود بکشاند و نهضت انقلاب را آغاز کرد و به پیروزی رسید و ده سال انقلاب را رهبری کرد.

وی بیان کرد: اگر علم، اخلاق، معنویت، دوستی با مردم، علم و ایمان به مردم نبود، امام نمی توانست در این انقلاب پیروز شود و در مقابل آشوب های بعد از انقلاب و هشت سال پاسداری ایستادگی کند.

امام جمعه زاهدان نمونه دیگری از این شیعیان و پیروان راستین ائمه را وجود ولی فقیه دانست و افزود: امروز مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام راحل هستند و با تدابیر حکیمانه خود توانستند انقلاب اسلامی را از شر آن حفظ کنند. دشمنان و غرب».

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مسئولان حج گفت: ایشان گلایه داشتند که هر چقدر هم از وحدت جهان اسلام صحبت کنیم باز عده ای قیام می کنند و بحث شیعه و سنی را مطرح می کنند.

وی ادامه داد: این یک موضوع مهم برای جهان اسلام، برای کشور ما به طور کلی و برای استان ما به طور خاص است، این یک نقطه حیاتی، حساس و راهبردی است.

آیت الله مهامی می فرماید: «کسی که قلبش در گروه ولایت باشد، اعم از ولایت ائمه علیهم السلام یا ولایت فقیه که پرتوی از ولایت ائمه علیهم السلام است، باید باشد. هوشیار باشید و کاری نکنید، حرف دوقطبی نزنید و انجام ندهید. شیعه و سنی باید اصلاح شوند، زیرا دو قطبی شدن بر اساس مذهب، قومیت یا بهانه های دیگر برای ما و جمهوری اسلامی سم مهلکی است.

امام جمعه زاهدان در بخشی دیگر از خطبه های نماز با تاکید بر ارزش زمان گفت: زمان نعمتی گرانبها و گرانبها است که خداوند متعال به ما عطا کرده است و رسیدن به کمال و رشد معنوی ثانیه ها، دقیقه ها و ساعت ها زمان می برد. “از زندگی خود استفاده کنیم و علاقه لازم را داشته باشیم.

وی امام راحیل را مصداق بارز زمان شناسی دانست و گفت: باید ارزش زمان را در زندگی آن حضرت دید و در این زمینه از ایشان الگو گرفت.

انتقام سخت؛ گزینه ای برای نابودی کامل اسرائیل روی میز است

حجت الاسلام والمسلمین مراد نورایی همسفر امام جمعه موقت سراوان گفت: «سایه خورشید» که مورد استقبال شهروندان سراوانی قرار گرفت.

وی افزود: هر از چند گاهی کافران با اجرای برنامه های خاص و اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) قصد دارند چهره تابناک و نورانی حضرت محمد را خدشه دار کنند. الف)، اما گرد و غبار هرگز بر چهره شاد او نخواهد افتاد.

امام جمعه موقت سراوان ادامه داد: اخیرا فیلمی در اردن تولید شد که تعدادی از ایرانیان در آن نقش آفرینی کردند. حرم مطهر امام رضا (ع) آزرده شد و دل همه عاشقان این حضرت به درد آمد که قطعا مورد حمایت اسرائیل قرار گرفت محکوم به فناست.




شورای حکام پذیرش قطعنامه ضد ایرانی را محکوم می کند

حجت الاسلام و المسلمین نوریار با محکومیت قطعنامه ضد ایرانی شورای حکومتی افزود: ایران همواره با بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری داشته و از تاسیسات هسته ای بازدید کرده است، اما قطعنامه ضدایرانی مورد تایید شورای حکام قرار گرفت. “

وی گفت: بارها در قالب بازرس آژانس بین المللی انرژی اتمی مشاهده شده است که جاسوسان اسرائیلی وجود دارند که خرابکاری های زیادی در تاسیسات هسته ای ایران انجام داده و دانشمندان را به هلاکت رسانده اند، بنابراین ایران حق دارد از خود دفاع کند. موقعیت.” .

امام جمعه موقت سراوان گفت: دشمن باید بداند که دوران بزها به پایان رسیده است و مشاهده می شود که پس از سرقت یک کشتی ایرانی از یونان، رزمندگان اسلام دو کشتی از یونان را به اسارت گرفتند و اکنون یونان باید یک کشتی ایرانی را با تمام وجود تسخیر کند. محموله آن بازگشت به کشور که نشانه عزت، اقتدار و دیپلماسی میدانی است.

حجت الاسلام والمسلمین نوریار خاطرنشان کرد: هرگاه دیپلماسی در میدان قرار گیرد، پیروزی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: جبهه مقاومت انتقام خون پاک مدافع حرم شهید سعید هدی را با به شهادت رساندن سرکرده جوخه قتل اسرائیلی در اربیل عراق گرفته است.

امام جمعه موقت سراوان گفت: تا زمان محو شدن کامل اسرائیل از صفحه زمان و زوال کامل 52 ایالت آمریکایی، انتقام سختی روی میز است.

حجت الاسلام والمسلمین نوریار گفت: وحدت شیعه و سنی موضوع ارزشمندی بود که در سخنان مبارک مقام معظم رهبری بیان شده است که امروز مسلمانان باید در مقابل عالم کفر متحد باشند. وقتی پیامبر اسلام (ص) و قرآن که متعلق به همه مسلمانان جهان است، آزرده می شوند، باید با اتحاد و اتحاد در مقابل کفر ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید