انقلاب اسلامی به دنبال تامین لجستیک ظهور با اهداف جهانی است

ساعت: 20:16
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779285

حجت الاسلام شفیان گفت: انقلاب اسلامی علاوه بر برخورداری از برکات فراوان برای مسلمانان و بشریت، به دنبال فراهم آوردن تدارکات برای ظهور منطقه با اهداف جهانی است. بخش های مختلف محقق می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حجت الاسلام جواد شفیان دبیر شبکه ملی وراث و رئیس شبکه تخصصی سازمان های مردم نهاد ایثار و شهادت امشب در مرحله استانی دومین جشنواره سراسری تجلیل از تشکل های مردم نهاد در عرصه دفاع مقدس و خدمت جهادی تاریخ اسلام شکل گرفت و با احیای فرهنگ های ارزشمند ملت ایران را در تاریخ حفظ کرد.

وی افزود: مردم ایران در دفاع مقدس با حضور حماسی خود کاری کردند که حتی مردم در زمان انبیای الهی انجام ندادند و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی نقش و حضور مردم است. به قدری قابل توجه است که مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی در سطح بین المللی به الگویی کامل تبدیل شده اند.

دبیر شبکه ملی وارثان گفت: انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و امروز مکتب امام خمینی (ره) با ایفای نقش و افتخار جبهه مقاومت که اعتلای ملت های مسلمان است، سربازانی مخلص در سراسر جهان تربیت می کند.

وی گفت: انقلاب اسلامی علاوه بر داشتن برکات فراوان برای مسلمانان و بشریت، به دنبال فراهم آوردن تدارکات برای ظهور منطقه با اهداف جهانی است. متفاوت تحقق یابد.

شفیعان تاکید کرد: شبکه مردم نهاد با کار تشکیلاتی به دنبال ایجاد بستری فرهنگی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است که باید در مسیر ارزشمند پاسداری مقدس به این معضل دست یابد.

وی ادامه داد: مجاهدان و نیروهای مسلح انقلابی کشور در عرصه ایثار، شهادت و خودکفایی بسیار خوش درخشیدند و امروز این نقش آفرینی باید در اقصی نقاط کشور منعکس شود و راهش مشارکت است. و مردم را بسیج کنیم».

دبیر شبکه ملی وارثان افزود: مردم با تمام وجود در دفاع مقدس نقش آفرینی کرده و بزرگترین تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده اند. امروز در گام دوم انقلاب اسلامی مردم نیاز به نقش آفرینی در عرصه های مختلف دارند و همه نقاط کشور نیازمند حضور مردم هستند، «این باید محقق شود.

وی با بیان اینکه جنگ نرم یکی از مهمترین عرصه های فعالیت دشمنان علیه ملت است، گفت: در این سال ها جنگ اقتصادی با ادویه انجام می شود و بنابراین باید در عرصه فرهنگی و غیردولتی به بازدارندگی دست پیدا کنیم. سازمان ها باید در این زمینه نقش آفرین باشند.

شفیعان افزود: حضور مردم در قالب چارچوب های اداری توطئه های دشمنان را خنثی می کند و مشکلات مردم را حل می کند و این الگویی است که خمینی به ملت ایران آموخت و امروز در گام دوم انقلاب. “

در پایان این مراسم از بالاترین تشکل ها تقدیر به عمل آمد: تشکیلات انجمن سنگر سازان بنگر به سرپرستی لطف اله گدیری مقام اول، سازمان سفیران طلایی به سرپرستی سعید جلایی، مقام دوم، سازمان هیئت خادمین شهدا به سرپرستی محمد گدیری مقام سوم سازمان نسیم آرامش به سرپرستی ابراهیم فتحی مقام چهارم و سازمان ایثار و شهادت بانوان شهید به سرپرستی رضوان آهنگرانی (همسر شهید حمید اسنجرانی) در این دوره از جشنواره در بین سازمان های پیشرو پنجم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید