اهل جهنم بیکار ننشینند، اهل بهشت ​​هم در ترویج شعائر دینی و الهی تلاش کنند.


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882540

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گفت: جهنمیان بیکار نیستند، لذا اهل بهشت ​​بیکار نباشند و سعی کنند همیشه شعائر دینی و الهی را در جامعه پیدا، حفظ و ترویج کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده فقیه در چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای امنیت در این استان اظهار داشت: شهید و شهادت همیشه تکرار می شود زیرا تذکر، تذکر و… . .باید دوباره در جامعه خوانده شود.


وی افزود: شهدایی که امروز بر دستان مردم تشییع شدند جوانانی بودند، جوانانی که برای امنیت و آسایش جامعه دینی و مسلمانان جان باختند.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قربانی شدن در راه ایمان و اعتقاد همان راهی است که دو شهید نیروی انتظامی این استان طی کردند، ادامه داد: عده ای هستند که نه تنها انجام می دهند. هیچ، زشتی ها و پلیدی ها را از جامعه بزدایند، بلکه با اعمالشان، آب به آسیاب دشمن هم می ریزند.


نکونام گفت: اهل جهنم بیکار نمی نشینند پس اهل بهشت ​​بیکار ننشینند و همواره در یافتن، حفظ و ترویج شعائر دینی و الهی در جامعه تلاش کنند.


وی خاطرنشان کرد: برای خالی نشدن مساجد از مردم به عنوان کانون های توسعه انسانی، اقامه نماز جمعه و جماعات باید شجاعانه باشد، پیام شهدا این است که نسبت به خاک بی تفاوت نباشیم.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: شهدا زندگی پاکی داشتند و با ریختن اولین قطره خونشان تمام گناهانشان بخشیده می شود بنابراین می گویند تا لیاقت شهادت را نداشته باشد شایسته شهادت نیست.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید