اوکراین به دلیل عضویت در ناتو همه عناصر قدرت خود را از بین می برد / نتیجه جنگ روسیه و شکست آمریکا در جهان است


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811344

محمد علی گامی گفت: اوکراین برای وابستگی به ناتو تمام اجزای قدرت خود را از بین برده است و امروز اگر روسیه مدرن ترین بمب های هسته ای را در اختیار داشت نمی تواند در مقابل روسیه بایستد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد علی گامی استاد دانشگاه به تیتریک گفت: جنگ امروز در اوکراین به دلیل اقدامات تحریک آمیز ایالات متحده و ناتو در نزدیکی مرز روسیه است و در پشت صحنه اوکراین یک خوی شیطانی استکبار است.

وی ادامه داد: بحران اوکراین ضربه ای است به وفاداران به غرب، آمریکا و متحدان آنها. استکبار به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و کشورهای وابسته از حمایت از آن خوشحال نیستند. وضعیت افغانستان و اوکراین چهره واقعی ایالات متحده را نشان داده است.

او گفت: “اوکراین تمام اجزای قدرت خود را برای وابستگی به ناتو نابود کرده است و اکنون حتی با مدرن ترین بمب های هسته ای قادر به ایستادگی در برابر روسیه نیست.”

قائمی گفت که ایالات متحده از جنگ رسانه ای برای باج خواهی حتی در میدان نبرد در اوکراین استفاده می کند. همان جنگی که امروز مسئولان از آن خبر ندارند، اما بدترین جنگ نرم قرن، جنگ سایبری است.

وی افزود: مذاکرات در وین روزهای سختی را سپری می‌کند، اما بحران‌های اخیر درس خوبی برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است تا با عزم بیشتری به جلو بروند، زیرا امروز هژمونی آمریکا در آستانه فروپاشی است و اروپا و غرب چیزی نگفته‌اند. وی گفت: غیرقابل اعتماد است و تنها اقتدار و استقامت مردم ایران می تواند بر زیاده خواهی های مذاکره کنندگان غلبه کند و در نبرد پیروز شود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: تداوم شکست های آمریکا مرهون رهبری و مقاومت ملت ایران، جبهه مقاومت و هم افزایی نظامی و انتظامی است و این اقتدار جزء اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است. امروز.”

جمی با تاکید بر اینکه نتیجه جنگ اوکراین و روسیه روسیه و شکست آمریکا در جهان است، گفت: تجربه امانت های غیرقابل اعتماد استکبار در دنیا هنوز پاک نشده است. وزارت امور خارجه کشورهای جهان باید از بحران های اخیر الگو بگیرند و استقلال را در راس کشور خود قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید