اوکراین در داخل و خارج به درس عبرتی برای غربی ها تبدیل شده است.


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815084

حجت الاسلام نیک بین منتظر او گفت: اوکراین با متحدان آمریکایی و اروپایی خود درس جالبی برای غربی ها نه تنها در ایران بلکه در جهان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر، هلیل آباد، بردسکن و کوهسره شب گذشته در یادواره شهدای کاشمر در سالن سرو گفت: جنگ و جهاد برای ما مقدس است اما از جنگ استقبال نمی کنیم. نه برای جنگ و خونریزی در هیچ کجای دنیا.

وی گفت: “اگر کسی بخواهد به خاک ما حمله کند، ما قطعا از خاک خود دفاع خواهیم کرد.” ما نداریم، اما دشمن دوست ما دشمن ماست.

نماینده مردم کشمیر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اوکراین با متحدان آمریکایی و اروپایی خود به درس جالبی برای غربی ها نه تنها در ایران بلکه در جهان تبدیل شده است. وضعیت ما رو به بهبود است امروز آنها باید ببینند که وضعیت اوکراین، مصر و لیبی با هم دست می دهند. ایالات متحده.

وی افزود: اوکراین در سال 1991 تمامی تجهیزات نظامی خود را به آمریکایی ها و اتحادیه اروپا تحویل داد تا مورد حمایت آنها قرار گیرد و امروز باید گفت که اگر اوکراین از سوی آمریکا و اروپا حمایت می شد، جنگ باید همه چیز دو و سه روز طول کشید.» همه چیز تمام شد و روسیه اشغال شد، اما نیمی از اوکراین توسط روسیه اشغال شد.

نیک بین گفت: «ما از جنگ دفاع نمی کنیم، اما معتقدیم هر کشوری که به ایالات متحده اعتماد دارد، انتظار دارد وضعیتی مشابه وضعیت اوکراین داشته باشد. هستند.

وی با بیان اینکه وصیت نامه شهدا نقشه راه ماست و این وصیت نامه ها می تواند مسیر زندگی مردم را تغییر دهد، تصریح کرد: جبهه یک کلاس بزرگ انسان سازی است و شهدا در این کلاس از جنگ ها و سختی ها انسان های بزرگی شده اند. ; دانش آموزان شهید در مدارس خود بهترین، تحصیل کرده ترین و مودب ترین بودند و توانستند بهترین عملکرد را در جبهه داشته باشند.

عضوکمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب ما در اصل انقلاب قرضی بود و وقتی پیروز شد همه به نام شاه بود اما شهدا آمدند و انقلاب را به نام ایران اسلامی ثبت کردند. مدرسه و ساختمان به نام شهدا و جوانان خودمان ثبت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید