ایجاد اجماع در تصمیم گیری های لازم برای نوسازی سیستم مدیریت


ساعت: 08:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921205

قالیباف در سخنان خود پیش از دستور جلسه علنی، مطرح کرد؛

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: معتقدم نوسازی نظام حاکمیتی در همه عرصه ها بر اساس مبانی مکتب امام و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب، ضرورتی است که باید بر آن نهاد. دستور کار کشور با بازگشت امنیت است و هم اکنون ایجاد اجماع در راه حل های لازم در این زمینه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باکر کلیباف رئیس شورای اسلامی در سخنانی پیش از دستور جلسه علنی امروز یکشنبه گفت: هفته گذشته از بیمارستان تخصصی پیشرفته که با حمایت حضرت آیت الله العظمی سیستانی در حال ساخت است بازدید کردم و این فرصت را داشتم که دريافت خدمات مقام معظم رهبري و عمل به رهنمودهاي آن حضرت از حضرات آيات عظام جوادي آملي، سبحاني، مكارم شيرازي و نوري همداني كه از محبت ايشان سپاسگزاري مي كنم.

وی ادامه داد: ایشان دغدغه های مردم متدین را در این ایام مطرح کردند و خواستار حل دلسوزانه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم شدند. همه ما مسئولین خود را نه تنها در قبال وظایفی که قانون بر عهده داریم، بلکه در قبال تمامی مطالبات مردم مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم که این موارد را در حد توان و در حد توان خود با رعایت مصالح پیگیری کنیم. کشور

کلیباف تصریح کرد: همانطور که قبلا تاکید کرده ام، معتقدم نوسازی نظام حاکمیتی در همه عرصه ها بر اساس مبانی مکتب امام و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب یک ضرورت است که باید انجام شود. با بازگشت امنیت در دستور کار کشور قرار گرفت و اکنون در حال ایجاد اجماع در راه حل های لازم در این زمینه هستیم. در این نوسازی همانطور که از ابتدا گفتم اولویت مسائل اقتصادی است.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید