ایجاد امنیت بیشتر با ایجاد شغل برای جوانان محقق می شود


ساعت: 18:37
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812572

فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه کربلا؛

سردار احمد هادم سیدالشهدا گفت: امنیت ارتباط مستقیم با اشتغال دارد، اگر همه دور هم جمع شویم و اشتغال ایجاد کنیم قطعا امنیت بهتری برقرار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه کربلا در نمایشگاه طرح ارتقای امنیت اجتماعی که در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد، با اشاره به این حدیث گفت: خجسته باد. سلامتی ناشناخته تو.” از خوزستان که در طرح ارتقای امنیت عمومی استان در شهر و روستا و مرزها شبانه روز در ارتباط با امنیت استان تلاش زیادی کرده است تشکر و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح برای ایجاد امنیت گرد هم آمده اند، افزود: امنیت با اشتغال ارتباط مستقیم دارد، اگر همه دست به دست هم بدهیم و اشتغال ایجاد کنیم قطعا امنیت بهتری برقرار می شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه کربلا از مسئولان و تولیدکنندگان خواست: باید به دنبال کار باشیم و مطمئناً در صورت ایجاد اشتغال، امنیت خود به خود ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه اشتغال و امنیت دست به دست هم می دهند، گفت: امروز اگر پلیس با تمام تجهیزات و امکانات امنیت را در استان تامین می کند بقیه باید برای اشتغال جوانان تلاش کنند.

سردار سیدالشهدا گفت: در ارتباط با امنیت استان، خدا را شکر از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، مرزبانی، اطلاعات و شورای تامین استان، همه دست به دست هم داده ایم تا امنیت پایدار ایجاد کنیم. انشاءالله.” .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید