ایجاد محتوای باکیفیت در تبیین جهاد در فضای مجازی موثر است


ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911813

معاونت فرهنگی حضرت عباس(ع) ارکان تولید محتوای موثر در فضای مجازی را برشمرد و گفت: برای تولید محتوای عالی باید بر اساس سلیقه و نیاز روزانه مخاطب هدف گذاری و حرکت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد لطیفی معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) در حاشیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در گفتگو باسبلان ما به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروزه تولید محتوای باکیفیت و تاثیرگذار مهمترین ابزار و ابزار جهاد تبیینی برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی اعتقاد به هدف را مهم ترین و اساسی ترین گام در جهت تولید محتوای اثربخش برشمرد و گفت: برگزاری دوره های توانمندسازی بسیج فعالان فضای مجازی برای ایجاد محتوای فاخر امروز لازم و ضروری است.

معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس (علیه السلام) در بخشی دیگر از سخنان خود به ذائقه نسل امروز اشاره کرد و گفت: برای تأثیرگذاری در فضای مجازی و ایفای رسالت جهاد تبیین، ما می خواهیم. باید به ذائقه نسل امروز بپیوندد و واقعیت ها را با زبان هنر و تولید محتوا ارائه کند.» روز به گونه ای ارائه کرد که محتوای تولید شده شامل همه سلیقه ها و افکار باشد.

وی به تاثیر تولیدات ویدئویی بر نسل امروز اشاره کرد و گفت: امروزه محتوای ویدئویی بسیار پرطرفدار است زیرا درک محتوا با تصاویر و ویدئو تاثیر بصری ماندگاری در ذهن افراد ایجاد می کند.

لطیفی در ادامه سخنان خود به شبکه های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی در کنار سایت، محتوای ساخته شده توسط جبهه انقلاب را بیشتر نمایان می کند.

وی به سبک زندگی نسل امروز اشاره کرد و گفت: حرکت نسل امروز به سمت فضای هوشمند است و کمتر کسی است که وارد شبکه های اجتماعی نشود و روزانه با حجم عظیمی از محتوا مواجه شود.

این کارشناس فرهنگی به ضرورت هدفمندی، مخاطب شناسی و سلیقه مخاطب در تولید محتوا پرداخت و گفت: داشتن جذابیت بصری و قالب مناسب، خلاقیت و نوآوری در تولید محتوا، تعامل با مخاطبان و بررسی بازخوردها از جمله سیاست های جذب مخاطب در تولید محتوا است.

معاون فرهنگی ریاست جمهوری حضرت عباس (علیه السلام) در پایان از تولیدکنندگان محتوا و شرکت کنندگان در رویداد تولید محتوای بسیج خواست تا با بررسی بیشتر نقاط ضعف و آسیب شناسی به سوی پیشرفت و تعالی در ارائه محتوای ارزشمند و اثربخش و انجام رسالت، اقدام کنند. جهاد طبین قدمی بردار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید