ایجاد کلینیک های مشاوره رایگان بر اساس قانون قرارداد برای کمک به شرکت های دانش بنیان و تولیدی


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821523

رئیس کانون سردفتران و دفتر دوستان استان کوم اعلام کرد:

رئیس انجمن ثبت احوال و یاران استان کوم گفت: انجمن ثبت احوال و یاران شهرستان کوم به زودی کلینیک های رایگان حقوق قرارداد و ثبت را برای کمک به شرکت های دانش بنیان و نخبگان صنعتی و تولیدی استان قم راه اندازی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا محمد در گفت و گو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به ثبت نام امسال به نام تولید مبتنی بر دانش و اشتغال زایی، گفت: یکی از مشکلات اساسی کشور در حال حاضر در حوزه اقتصادی است. از انقلاب

وی ادامه داد: تمرکز ایشان بر یک نظر کارشناسی صریح در مورد وضعیت اقتصادی کشور است که باید مورد توجه همه مسئولان و دست اندرکاران باشد.

وی توجه رهبر معظم انقلاب به دانش بنیان و ایجاد اشتغال را مهم دانست و گفت: ما به عنوان انجمن ثبت احوال و دفتر اسناد رسمی آمادگی خود را برای همراهی و کمک در اجرای سناریوها اعلام می کنیم. به رهبر معظم انقلاب.»

رئیس انجمن ثبت احوال و اداره بورس استان کوم گفت: همکارانم از سراسر کشور به ویژه می توانند به روابط گسترده حقوقی بین موسسات و شرکت های نخبگان دانشگاهی و علمی با کارگاه ها و مجتمع های صنعتی و سرمایه گذاری برای آغاز روابط پایدار کمک کنند. تولید دانش بنیان

وی گفت: اگر این پیوند که برای تجاری سازی و علم و دانش تولیدمحور ایجاد شده، بر اساس قرارداد مناسب و با مبنای قانونی صحیح باشد، می توان امیدوار بود که تولید به نتیجه مطلوبی برسد.

محمد در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: سردفتران می توانند کمک خوبی به گروه های تولیدی و دانشمندان باشند که یکی از آنها مشاوره رایگان در این زمینه است. برای کمک به شرکت های دانش بنیان و نخبگان صنعتی و تولیدی استان کوک می شود.

وی افزود: از سوی دیگر تولید و افزایش رونق و اشتغال ارتباط مستقیمی با کمک های اقتصادی و تسهیلات بانکی دارد و این موضوع ارتباط مستقیمی با حوزه فعالیت دفاتر رسمی دارد و در این زمینه اعلام آمادگی می کنیم. برای کمک به کاهش مشکلات و مشکلات در این زمینه.

رئیس کانون سردفتران و کاردانان استان قم ادامه داد: همچنین از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهیم در صورت حمایت از تولید و رونق اقتصادی در اخذ تسهیلات بانکی، هزینه قراردادهای رسمی این تسهیلات را کاهش دهند. “

وی گفت: نمایندگان می توانند با تدوین قانون مناسب به مجموعه تولیدی در این زمینه کمک کنند تا هزینه ثبت قراردادهای بانکی و صندوق ها کاهش یابد.

محمدی خاطرنشان کرد: این پیشنهاد بارها از سوی کانون سردفتران مطرح شده است و امسال با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و شعاری که برای امسال تعیین کردند، تسریع در این موضوع می تواند هزینه های تولید و دانش را کاهش دهد. شرکت های مستقر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید