ایمان، اخلاص و شجاعت از مهمترین ویژگی های شهید سلیمانی بود

ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794816

حجت الاسلام حسینی گفت: ایمان، اخلاص، شجاعت و مردمی بودن از مهمترین ویژگی های شهید سلیمانی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدعلی حسینی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک گفت: امام علی (ع) می فرمایند هرکس رابطه خود را با خدا بهبود بخشد خداوند نیز رابطه او را با مردم بهتر می کند، سردار دلا رابطه گرم و صمیمی دارد. او نزد همه مردم بود و در میان ملت ها محبوبیت داشت.

وی افزود: وقتی انسان بنده خالص خدا باشد و درجه اخلاص او افزایش یابد، خداوند محبت او را نیز در دل مردم قرار می دهد. حاج قاسم را همه متدینین حتی کسانی که افراد ضعیفی داشتند دوست داشتند. ایمان به دین، شهید سلیمانی: «خیلی دوستش داشتند و می دانستند این شهید بزرگوار چه خدماتی ارائه می کند.

امام جمعه اهل بورژوا گفت: از نزدیکان شهید سلیمانی شنیدم که شهید حاج قاسم سلیمانی در سالهای اخیر بی تاب شهادت بوده، گویی دنیا برایش کوچک شده و برای بهشتی شدن لحظه شماری می کند. این اخلاص است.علمی که خداوند به او داد او را محبوب کرد.

حجت الاسلام حسینی گفت: سردار دلا 40 سال در جهاد حضور داشت، سال ها در دوران دفاع مقدس در جبهه های نبرد با دشمن و سپس در خط مقدم مقاومت در برابر ظالمان و مظلومان خواهان خون مردم بی گناه ایستاد. ملت ها سقوط می کنند، مردانه می جنگند.

وی بیان کرد: صداقت، ایمان، اخلاص، شجاعت و مردمی بودن از مهمترین ویژگی های شهید سلیمانی بود که عشقش در دل ملت های مظلوم مختلف جهان نشسته است و همه باید تلاش کنیم همین راه را ادامه دهیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید