اینترنت مانند هوا باقی می ماند، نمی توان آن را قطع کرد

زمان: 12:40 بعد از ظهر
تاریخ ارسال: 1301/10/21
کد خبر: 1922317

وزیر ارتباطات درباره وضعیت قطعی اینترنت کنکور گفت: ما به شدت با قطعی اینترنت در سراسر کشور مخالفت کرده ایم و معتقدیم اینترنت مثل هوا می ماند و به جان مردم وابسته شده است. اینترنت را نمی توان از اقتصاد، آموزش، فرهنگ و سرگرمی حذف کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه هیئت دولت در گروه خبرنگاران گفت: اینترنت کلاسی نداریم به این معنا که فلان قشر اینترنت پرسرعت دارد و همه افراد خاص هستند. به ما.

وی افزود: اما برخی سایت ها ممنوع هستند و ما ابزارهایی را برای توسعه دهندگان فراهم می کنیم تا به سایت هایی که ما را تحریم کرده اند و نیاز به دسترسی ویژه دارند دسترسی داشته باشند یا برای گیمرها در روز شنبه یا یکشنبه ابزار جدیدی معرفی می کنیم که پینگ بازی ها را برای آنها کاهش می دهد. آیا به چنین چیزی می گویند اینترنت کلاسی؟ ما در حال ارائه امکانات جدید برای دسترسی بهتر به گروه های خاص هستیم.

وزیر ارتباطات با تاکید بر وضعیت قطعی اینترنت در کنکور خاطرنشان کرد: ما به شدت با قطع اینترنت در سراسر کشور مخالف بودیم و معتقدیم اینترنت مانند هوا خواهد ماند و به جان مردم و همچنین اقتصاد، آموزش و پرورش وابسته شده است. فرهنگ و سرگرمی از اینترنت در امان نخواهد بود

زارع پور افزود: درخواست سازمان برای ارزیابی در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت و با چند شرط موافقت شد که فقط در محدوده حوزه های امتحانی و فقط با اینترنت و همچنین با اطلاعات قبلی باشد. به افرادی که در این محدوده هستند از قبل برای آماده شدن اطلاع داده می شود.

وی تصریح کرد: این کار باید به صورت بسیار محدود فقط در زمان کنکور انجام شود تا دغدغه های بهداشتی کنکور رعایت شود. البته ما معتقدیم که روش های پیشرفته و فناورانه تری برای مبارزه با تقلب وجود دارد که سازمان سنجش به سمت آنها حرکت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید