اینستاگرام اجازه قاعده «کلمه حقیقت» را نمی دهد

ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799127

زهراسادات رجبی گفت: اینستاگرام به شما اجازه می دهد که حقیقت را بگویید اما به شما اجازه مدیریت «حقیقت» را نمی دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس رسانه به تیتریک گفت: اینستاگرام به شما اجازه می دهد حقیقت را بگویید، اما به شما اجازه نمی دهد حقیقت را مدیریت کنید، روابط انسانی را بر اساس حقیقت تنظیم کنید و “جریان حقیقت” را راه اندازی کنید. .

زهرا سادات رجبی ادامه داد: در چنین شرایطی «جریان باطل» راه خود را می رود و «نقاط حقیقت» را که کوچک و پراکنده است و نمی تواند در برابر «جریان باطل» مقاومت کند، حذف و جذب می کند.

وی افزود: تنها تأثیر عمده «نقاط حق»، اعتماد و قدرت بیشتر به «جریان باطل» است!

این کارشناس گفت: غیریهودیان مکه با راست گفتن پیامبر اکرم (ص) مخالفت نکردند، بلکه با حاکمیت و نفوذ کلام حق مخالفت کردند، لذا پیامبر (ص) راهی برای خروج از مکه و هجرت به سوی آن حضرت یافت. مدینه.

رجبی گفت: تا زمانی که فرستادگان داخلی ما کپی برابر اصل باشند، مزیتی ایجاد نمی کند.

وی ادامه داد: همانطور که در جنگ سخت به خودکفایی رسیدیم باید در عرصه اعزامی نیز به استقلال برسیم چرا که اکنون در خاک دشمن فعالیت می کنیم و داوری در این بازی استکبار است.

این کارشناس تصریح کرد: نباید از حذف عکس سردار دلا در اینستاگرام غافل شد، باید راهکارهای فناورانه برای مقابله با آن پیدا کنیم همانطور که دشمن از توان موشکی ایران هراس داشت و حرکت ما را بی پاسخ گذاشت.

رجبی افزود: باید پیامی ایجاد کنیم که خلاقانه و جذاب باشد و در عین حال پاسخگوی نیازهای مردم باشد، اکثر شبکه های اجتماعی داخلی کپی برداری از نمونه های اصیل خارجی هستند و این امر مخرب است و مخاطب را جذب نمی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود نقشه راه فضای مجازی را ترسیم کرده اند. اکنون رسالت مسئولان دستیابی به استقلال در حوزه قدرت نرم سایبری با عمل به آنهاست.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید