این بازیکن نمی خواهد در این تیم ملی بازی کند!

این بازیکن نمی خواهد در این تیم ملی بازی کند!

چند ماه پیش روزنامه ورزشی منتسب به دولت نوشت که سامان کودوس در 29 سالگی تصمیم عجیبی برای فوتبال ملی خود گرفت و آن تصمیم خداحافظی از بازی های ملی بود.

سامان قدوس که متولد سوئد است، در بزرگسالی تصمیم گرفت برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند و اگر تصمیم به کناره گیری از بازی های ملی داشته باشد، دیگر نمی تواند برای تیم ملی سوئد بازی کند.

غیبت او در دومین اردوی تیم ملی به معنای صحت گزارش روزنامه ورزشی منتسب به دولت است و سامان قدوس تصمیم گرفته برای تیم ملی فوتبال ایران بازی نکند.

امیر کالا نوی پس از بازدید از اردوی امروز در خصوص دعوت نشدن سامان قدوس به اردوی تیم ملی گفت: سامان قدوس با توجه به اینکه شرایط خوبی در تیم باشگاهی خود نداشت و به همین دلیل با هراتی و هراتی تصمیم به تغییر تیم گرفت. خدا گفته است.»

به خوبی می دانیم که این نمی تواند بهانه خوبی برای عدم حضور در اردوی تیم ملی باشد. اتفاقا بازیکنی که وضعیت خوبی در تیم باشگاهی ندارد، اگر در اردوی تیم ملی حاضر شود و در مسابقات فیفا دی حضور داشته باشد، بیشتر در بازار قرار می گیرد و راحت تر تیم پیدا می کند. به نظر می رسد باید به این نتیجه برسیم که سامان قدوس دیگر نمی خواهد در تیم ملی فوتبال ایران بازی کند. البته تصمیم او قابل احترام است و باید از عملکرد او در تیم ملی قدردانی کرد. به خصوص زمانی که این بازیکن تصمیم گرفت برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند، از سوی تیم ملی سوئد به بازی دعوت شد و شاید اگر بازی در تیم ملی سوئد را انتخاب می کرد، خاطرات بهتری در زندگی ورزشی خود داشت. اما گزینه نهایی سامان بازی در تیم شهر پدری اش بود.

دیدگاهتان را بنویسید