این شهر روز جدید بهشت ​​مجردها است

شهر بوفالو بیشترین زنان و مردان مجرد را در آمریکا دارد. در واقع اکثر ساکنان این شهر مجرد هستند و البته می توان گفت تقریباً سه چهارم شهروندان این شهر بدون هیچ مشکلی و با کمک هر نوع برنامه دوستیابی می توانند شریک زندگی خود را پیدا کنند. .

این شهر برای افرادی که می خواهند تنها زندگی کنند ایده آل است. از بهترین ویژگی های بوفالو باید به مواردی مانند اجاره کم، رفت و آمدهای کوتاه به داخل شهر و تعداد زیاد مجردها در این شهر اشاره کرد. 55.4 درصد از ساکنان این شهرستان مجرد هستند.

هنگام رتبه بندی بهترین شهرها برای مجردها، مواردی مانند درآمد ماهانه، هزینه های اجاره، رفت و آمد آسان و جمعیت مجرد در نظر گرفته می شود. طبق یک مطالعه، اجاره کم و زندگی شبانه پر جنب و جوش بوفالو را به مکانی عالی برای مجردها تبدیل کرده است. علاوه بر این، هزینه سرگرمی، اعم از تئاتر، سینما یا باشگاه های ورزشی، مقرون به صرفه است.

اکثر مجردهای این شهر به دلیل گرانی و تورم در آمریکا که روز به روز بدتر می شود تصمیم به مجرد ماندن گرفته اند. اما از آنجایی که آنها به راحتی می توانند فرد مورد علاقه خود را در بوفالو پیدا کنند، این شهر را مطلوب می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید