بارش باران در جنوا جان یک نفر را گرفت


ساعت: 09:13
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908478

دهقان گفت: ریزش دیوار بر اثر بارندگی منجر به جان باختن یکی از اهالی بندرگناوه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کوروش دهقان مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: برخی نقاط استان بوشهر به ویژه مناطق شمالی و مرکزی از صبح دیروز تا شب گذشته شاهد فعالیت سامانه بارشی بود که خساراتی به بار آورد.

دهقان تصریح کرد: ریزش دیوار بر اثر بارندگی منجر به جان باختن یکی از اهالی بندرگناوه شد. همچنین بارش باران باعث ریزش دیوارهای حدود 15 خانه در روستاهای شهرستان گناوه شد.

وی همچنین گفت: بارش باران و تگرگ به کشاورزی به ویژه مزارع گوجه فرنگی در شهرستان های دشستان و دشتی خسارت وارد کرده است و میزان خسارت در دست بررسی است.

این مسئول با بیان اینکه خطوط برق در شهرهای گناوه، دشستان و دشتی آسیب دیده است، تصریح کرد: بر این اساس برخی نقاط با قطعی برق مواجه هستند و از عصر دیروز برق حدود 6 روستای شهرستان گناوه قطع شده است اما با حضور شرکت برق این مشکل حل شده است.در مرحله حذف.

دهقان گفت: هم اکنون سامانه بارشی در بخشی از جنوب استان فعال است و در بقیه استان هوا آرام است.

بر اساس گزارش هواشناسی تا صبح دیروز، روستای عباسی گناوه با 126 میلی‌متر بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داده است و در بین شهرستان‌های جم با 86 میلی‌متر، گناوه 74 و دیلم بیشترین میزان بارش و عسلویه و دیر نیز کم‌ترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داده‌اند. با 10 میلی متر باران داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید