بارش برف و باران در برخی استان ها / تهران در حال سرد شدن 5 درجه است

بارش برف و باران در برخی استان ها/ تهران 5 درجه سردتر می شود

روز جدید : سازمان هواشناسی از بارش باران و برف امروز تا چهارشنبه در برخی استان ها از جمله استان های ساحلی دریای خزر خبر داد همچنین دمای هوا در تهران تا 5 درجه کاهش می یابد.

بر اساس نقشه‌های هواشناسی و آینده‌نگر سازمان هواشناسی، بارش پراکنده باران در بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان و اواخر غرب از ارتفاعات گیلان، مازندران و البرز در قزوین، البرژنی پیش‌بینی می‌شود. مبارزه

باران ، وزش باد و دما روز دوشنبه با وزش باد شمالی بر دریای خزر در استانهای آذربایجان شرقی ، اردبیل ، گیلان ، مازندران ، ارتفاعات البرز در زنجان ، قزوین ، البرز ، تهران و سمنان پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، روز سه‌شنبه در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده و در اردبیل، خراسان شمالی، خراسان شمالی و گردنه‌ها و دامنه‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سیران بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر دوشنبه و سه شنبه بارندگی در گیلان و مازندران شدت می گیرد و دریای خزر طوفانی و طوفانی می شود. روز چهارشنبه در استان های ساحلی دریای خزر و شمال شرقی باران می بارد.

طی 5 روز آینده بارش در ارتفاعات و مناطق کوهستانی البرز به صورت برف خواهد بود. همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه به ویژه بعد از ظهر و اوایل عصر با توجه به جریانات جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و ارتفاعات جنوبی کرمان و چهارشنبه در برخی از مناطق سیستان و بلوچستان رعد و برق پیش بینی می شود.

آسمان تهران امروز، فردا و دوشنبه آفتابی است و روز سه شنبه حداقل دمای پایتخت به 5 درجه سانتیگراد کاهش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید