بارش در 5 استان/ افزایش دما در شمال کشور


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902795

رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت خطرات جوی کشور از بارش باران در شمال کشور و افزایش دما در شمال کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور گفت: در شمال آذربایجان شرقی، شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان ابرانکی بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود. چهارشنبه (20 مهر).

وی افزود: این وضعیت روز پنجشنبه (31 مهرماه) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران و همچنین در دامنه های زاگرس واقع در غرب و شمال غرب کشور ادامه خواهد داشت. وزش باد شدید در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و در برخی نقاط بارندگی خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران کشور، طی این دو روز هوا در غرب دریای خزر بد و روز جمعه (31 مهرماه) در نواحی شمالی بارش خفیف و پراکنده خواهد بود. آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران.

ضیائیان ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه (23 و 24 مهرماه) در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار برقرار و در شمال کشور افزایش نسبی دما حاکم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات هواشناسی همچنین با بیان وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۰ مهر) صاف تا نیمه ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ درجه پیش بینی می شود. و حداکثر دما 26 درجه و در روز جمعه (31 مهر) در نقاطی صاف و وزش باد با کمینه دمای 17 و حداکثر 27 درجه پیش بینی می شود.

ضیائان در پایان گفت: اهواز با دمای 39 درجه سانتیگراد امروز و فردا (30 و 21 مهرماه) گرمترین، شهرکرد و همدان با دمای 4 درجه سانتیگراد گرمترین شهرکرد و همدان با دمای 4 درجه سانتیگراد و شهرکرد سردترین هوای امروز است. دمای هوا یک درجه سانتیگراد فردا (30 مهر) مرکز استان پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید