بارش شدید باران و وزش باد در 15 استان

بارش شدید باران و وزش باد در 15 استان

روز جدید : سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها، وزش باد شدید موقت و رعد و برق از امروز تا شنبه هفته آینده در 15 استان کشور خبر داد.

بر اساس نقشه های هواشناسی و آینده پژوهی سازمان هواشناسی، با گذر امواج سطح متوسط ​​از نوار شمالی کشور در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زاگرس مرکزی در کردستان، همدان، مرکزی، لرستان، جنوب البرز در زنجان، ز آلبورگ، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

فردا چهارشنبه در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، همدان شمالی، مرکزی، دامنه‌های جنوبی جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، سواحل خزر، خراسان شمالی و بوذری شمالی.

پنجشنبه و جمعه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و خراسان شمالی هوای آرام و پایدار با افزایش نسبی دما حاکم خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، شنبه هفته آینده در دامنه های زاگرس مرکزی در استان های همدان، مرکزی، قم، شمال اصفهان، دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز، سمنان، شرق گیلان، مازندران و گلستان. ، گاهی رعد و برق خواهد بود. . یکشنبه هفته آینده جو کشور آرام و با ثبات خواهد بود.

امروز و فردا شرایط ایجاد گرد و غبار در عراق فراهم شده است بنابراین پدیده گرد و غبار در این دو روز برای استان های غربی و جنوب غربی کشور دور از انتظار نیست.

آسمان تهران امروز ابری گاهی ابری متغیر، وزش باد شدید موقتی (15 تا 33 کیلومتر بر ساعت) و احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید