بازدید کارکنان سازمان محیط زیست از فدراسیون تکواندو / دیدار تیم ملی تکواندو با سفیر ایران در بلغارستان


ساعت: 23:50
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844314

رئیس کمیته فدراسیون تکواندو ITF در دیدار با هادی ساعی به تشریح برنامه های آتی این کمیسیون پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، محمدمهدی عسگرپور عصر سه شنبه 17 خردادماه با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در محل فدراسیون تکواندو دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کمیته ITF فدراسیون تکواندو گزارشی از اقدامات انجام شده در این کمیسیون ارائه و برنامه های ITF ایران را به رئیس فدراسیون تشریح کرد.

در این جلسه از عسگرپور که اواخر اردیبهشت ماه به عنوان رئیس کمیته ITF ایران معرفی شده بود با مسئولیت هادی سای تجلیل شد.


بازدید کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست از فدراسیون تکواندو

نورولا مرادی مشاور رئیس سازمان و معاون آموزشی، پژوهشی و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست به همراه چراغی مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با هادی ساعی رئیس جمهور همکاری های متقابل را بررسی کردند. از فدراسیون تکواندو

در این جلسه توافقات قابل توجهی در خصوص بهره گیری از ظرفیت سازمان حفاظت محیط زیست در کشور و برنامه ریزی این همکاری توسط فدراسیون تکواندو صورت گرفت و رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان اجرایی خواهند بود.

کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست همچنین در جریان فرصت های قهرمانی و تمرینی فدراسیون تکواندو در سطح ملی و فراملی قرار گرفتند.


دیدار تیم ملی پاراکواندو با سفیر ایران در بلغارستان
تیم ملی پاراتکواندو کشورمان به همراه کادر فنی ظهر امروز سه شنبه 17 خردادماه با سیدمحمدجواد رسولی سفیر ایران در بلغارستان، نصیری و درایت کارکنان سفارت ایران دیدار کردند.
تیم ملی تکواندو ایران در وعده ناهار میهمان سفیر ایران بود و پس از دیداری صمیمانه سفیر ایران در بلغارستان با ابراز خرسندی از حضور ممتاز کشورمان در سفارت ایران، از تیم ملی تکواندو تقدیر کرد.
تیم ملی تکواندو با کسب دو مدال طلا و برنز و یک عنوان سومی در چلنج پاراگلایدر صوفیه صبح فردا چهارشنبه ۱۸ خردادماه وارد ایران می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید