باید روی تراکتور تمرکز کنیم


ساعت: 18:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814710

مربیان تیم های فوتبال تراکتور و فولاد پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش از دیدار تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان گفت: ابتدا باید به چند سوال در مورد دیدار هفته گذشته مقابل شهر خودرو اشاره کنم. این دیدار برای ما و حریف هم مهم بود و اگر اولین پنالتی را در مسابقه می زدیم، می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و موقعیت های بیشتری کسب کردیم که می توانستیم در آن نیمه کسب کنیم. حریف ما با توجه به شرایط قعر جدولی برای بقا در لیگ به دنبال پیروزی بود. پیروزی در اینگونه مسابقات خیلی سخت است وگرنه باید تلاش کنیم که 3 امتیاز به حریف ندهیم.

ساغلام گفت: شرایط ما در لیگ مشخص است. دو بازی مهم مقابل فولاد و آلومینیوم خواهیم داشت. هدف این است که از این دو مسابقه بیشترین امتیاز را بگیریم و با خیال راحت به تعطیلات برویم. از بین این دیدارهای مهم، ترین مهمترین بازی ما مقابل فولاد است. 7-8 روز با تیم تمرین کردیم و پس از بررسی و آنالیز آن، نقاط ضعف تیم را به طور کامل شناسایی کردیم. افرادی که فوتبال را درک می کنند به ما این حق را می دهند که یک دوره 8 روزه زمان کوتاهی برای اصلاح نقاط ضعف تیم است.

وی افزود: بازیکنان ما باید مشکل را عمیقاً درک کنند و مسئولیت بیشتری داشته باشند تا با هم مشکل را حل کنند. به عنوان یک تیم، باید سخت تر و بهتر کار کنیم. ما باید در دفاع از آخرین نفر دفاع و بازیکن مهاجم کار کنیم. از طرفی باید در فاز هجومی و از دروازه تا سایر بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام دهند. بازیکنان ما فردا با انگیزه و شادابی بیشتری بازی خواهند کرد. بازیکنان از ابتدا تا پایان بازی با رفتار خود نشان می دهند که می خواهند برنده شوند. اگر در طول بازی این کار را انجام دهند نشان می دهند که به دنبال 3 امتیاز هستند.

ساغلام گفت: ما واقعاً می دانیم که با چه تیم خوبی بازی می کنیم. آنها برای مدت طولانی با یکدیگر و با بازیکنان هماهنگ بوده اند. ما در این دیدار چند بازیکن خود را نداریم که در ترکیب اصلی حضور داشته باشند اما می دانم که ذخیره ها دست کمی از آنها ندارند و می توانیم با کمک آنها پیروز شویم. از هواداران می خواهم برای ما دعا کنند و امیدوارم بتوانم مسابقه ای را که دوست دارند به نمایش بگذارم. دگانی، حسینی و ساکبی برای این دیدار مصدوم هستند اما باید وضعیت آنها را بررسی کنیم.

نکونام: باید تمرکز داشته باشیم

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم های تراکتورسازی و فولاد خوزستان گفت: با توجه به کیفیت بازیکنان تراکتورسازی و تیم خوبی که در اختیار دارند، می دانیم که بازی سخت و دشواری خواهیم داشت. مثل همه بازی ها باید انجام دهیم. همه چیز برای دستیابی به بهترین عملکرد ممکن است.

وی ادامه داد: می دانیم که تراکتورسازی فوتبال خوبی ارائه می کند. بازیکنان این تیم پشت زمین خوب و قوی بازی می کنند. می دانیم که شکل بازی آنها به گونه ای است که خط حمله خوبی دارند. ما باید با تمرکز کامل و میل به بالا در زمین باشیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به جذب ایبای گومز وینگر اسپانیایی خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت هایی که مدت ها بود در نهایت موفق به جذب این بازیکن شدیم. امیدوارم بهترین شرایط در ایران وجود داشته باشد. هر جا شرایط خاص خودش را دارد. از جایی می آید که بهترین و حرفه ای ترین لیگ جهان است.

نوکونام گفت: امیدوارم شرایط ایران برایش راحت باشد و بتواند در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک کند. ما یک بازیکن حرفه ای بزرگ داریم اما او هنوز در خیلی از مسائل، تیم ما، لیگ و شرایط ما حرفه ای نیست و امیدوارم با شرایط حرفه ای که در فوتبال ما ایجاد می شود، بتوانیم بهترین عملکرد و بهترین ها را داشته باشیم. راندمان بالا چون پیشرفت ما بازیکنان بزرگی می سازد. برای بازی در لیگ ما تشویق شوید. متاسفانه هنوز این شرایط مساعد در فوتبال ایران فراهم نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید