باید شرایط سالم، معنوی و اسلامی برای ازدواج برای جوانان فراهم شود


ساعت: 15:10
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885943

فرمانده بیت المقدس کردستان گفت: باید شرایط سالم، معنوی و اسلامی برای ازدواج برای جوانان فراهم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در مراسم ازدواج 50 زوج سنندجی تحت عنوان ویژه برنامه پیوند آسمانی که در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، گفت: ازدواج، ایجاد خانواده. و ارتباط معنوی از تعالیم و تأکیدات اسلامی است و قرآن مقدس است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی برای تشکیل خانواده اهمیت زیادی قائل است.

فرمانده بیت المقدس سپاه کردستان تصریح کرد: با وجود اینکه در فضای مجازی و برخی محافل بحث هایی مبنی بر عدم تشکیل خانواده مطرح می شود، خانواده کوچک ترین واحد اجتماعی و اساسی ترین واحد اجتماعی در ساختار هر نظام سیاسی است. و در جامعه اسلامی اساس همه امور است.

سردار حسینی افزود: باید به فرهنگ گرانبهای اسلامی توجه ویژه داشت و در این راستا به این نکته توجه داشت که پرهیز از تجمل گرایی منجر به ازدواج های ساده و به موقع می شود.

وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم به جای امید آفرینی، ناامیدی در جامعه گسترش یابد و مکان های لازم برای برگزاری مراسم، تامین ملزومات و ادامه حیات پرنشاط جوانان فراهم شود.

فرمانده ارتش کردستان بیت المقدس تصریح کرد: ازدواج بر اساس اعتقادات اسلامی با کمترین آسیب مواجه خواهد شد و کمترین طلاق و جدایی زوجین را خواهیم داشت.

سردار حسینی افزود: تندروها سعی در متزلزل ساختن پایه های خانواده در جوامع اسلامی دارند و با پرورش فرزندان با دامپروری، ترویج ازدواج سفید و ناهنجاری ها سعی در صدمه زدن به پایه های هویت ما دارند.

وی خاطرنشان کرد: باید جوانان را به سمت شادی و نشاط هدایت کنیم و بی شک ترویج ازدواج آسان و به موقع بر اساس آموزه های اسلامی می تواند بیشترین نقش را در این زمینه داشته باشد. دشمنان می‌خواهند جامعه‌ای قدیمی و ضعیف داشته باشند تا در آینده بر منابع و زمین‌های ما مسلط شوند، پس همه باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید