با افزایش قیمت خرید گندم، کشاورزان تمایل بیشتری به کشت گندم دارند


ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892912

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور بر پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران تاکید کرد و امیدواریم با افزایش قیمت خرید گندم کشاورزان با اشتیاق و اشتیاق بیشتری به سمت کشت گندم بروند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; سید محمد حسینی عصر جمعه در آیین کلنگ زنی فاز 2 سیلوی آرد زاگرس واقع در شهرستان سلطانیه اظهار داشت: در دومین جلسه دولت در سال جدید بحث و تصمیماتی در خصوص گندم انجام شد. که یک کالای استراتژیک است و باید به آن توجه کنیم.

وی افزود: جنگ اوکراین نیاز به گندم را افزایش داده است زیرا اگر گندم را افزایش ندهیم این محصول استراتژیک به کشورهای همسایه می رود و پس از آن دچار مشکل می شویم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اکنون موضوع امنیت غذایی در کشورهای اروپایی حساس و مشکل ساز شده است، زیرا اوکراین و روسیه بخش بزرگی از گندم و نفت جهان را تامین می کنند که توسط رئیس جمهور منصوب شده است.

وی تصریح کرد: در ماه های ابتدایی سال مشکلاتی در پرداخت ها وجود دارد، دلیل آن هم این است که باید درآمد کسب شود و مالیات اخذ شود.

حسینی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بر پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران تاکید دارد و امیدوار است کشاورزان با اشتیاق و اشتیاق بیشتری به کشت گندم بپردازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید