با تیم ملی فوتبال هستیم. شروع شکایت علیه کانادا / جشن روز استقلال؟ آیا من فرصت رفتن به همه مسابقات را دارم؟


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843092

من خودم پیشنهاد مسابقات دو و میدانی مشهد را به فدراسیون دادم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ستاد کل را در خصوص اقدامات قانونی در خصوص لغو بازی تیم ملی مقابل کانادا تشکیل داده ایم که رایزنی های لازم با اعضا و حضور نمایندگان ارگان های ذیربط انجام می شود. “

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: ما به عنوان وزارت ورزش و جوانان در کنار تیم ملی در حمایت از برنامه ها هستیم و به تیم ملی و نظارتی که داریم امیدواریم. مردم عزیزی در این زمینه داشته باشند.«چند ماه مانده به جام جهانی در کنار تیم ملی خواهیم بود، این بار همه می خواهیم کیفیت تیم ملی با قبل متفاوت باشد.

وی ادامه داد: ما از ظرفیت وزارت امور خارجه بسیار استفاده می کنیم و از وزیر و معاون وزیر تشکر می کنم که کار را پیگیری کردند، رایزنی های لازم را انجام دادند و یک مثلث بین ما، وزارت امور خارجه و وزارت امور خارجه وجود دارد. فدراسیون فوتبال.” که وزارت امور خارجه دارد و رایزنی هایی که انجام می شود، در حال برنامه ریزی اردوها و بازی های تدارکاتی مشترک هستیم. تیم کار خود را انجام می دهد و من در اختیار آنها هستم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص طرح دعوای لغو بازی تیم ملی مقابل کانادا گفت: ستاد کل را تشکیل داده ایم که با اعضا و حضور نمایندگان ارگان های ذیربط رایزنی می کند و تصمیماتی گرفته ایم. مکاتبات انجام شد و از ظرفیت وزارت خارجه استفاده کردیم. فدراسیون 2 نامه نوشته و منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال کانادا هستیم.

وی درباره مسابقات تیم ملی فوتبال در اردوی قطر گفت: در جریان نیستم اما هفته آینده ماموریت دارم و در قطر هستم. این فرصت خوبی برای حضور در کنار تیم ملی برای جام جهانی قطر است. یکی دو روز از فدراسیون بخواهید.

سجادی در خصوص غیبت خود در مسابقات دوومیدانی مشهد توضیح داد: مسابقات خوبی در مشهد در نظر گرفته شده بود. من قبلاً می خواستم باشم، اما چند برنامه مهم داشتم و بهترین کارمند مهمان ما بود. من خودم این مسابقات را به فدراسیون پیشنهاد دادم چون مسابقات داخلی در این رشته در ایران کم است و گاهی مسابقات بین المللی در فصل زمستان در داخل سالن برگزار می شد. امیدوارم احسان حدادی هم سال آینده مدال طلا بگیرد.

وی همچنین گفت: دوست داریم میزبانی های مختلفی داشته باشیم و مسابقات مشهد نیز این گونه بود. البته نتایج بحرانی بود و نباید با انتقادی که کارشناسان از نتایج به دست آمده در مشهد وارد می کنند، دل ببندیم. ما از آن حمایت می کنیم و مانند سایر کشورها باید از جایی شروع کنیم. ما باید کمی وقت بگذاریم و دو و میدانی نیاز به رویدادهای ملی و بین المللی دارد.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به شایعه اختلاف با مصطفی آجورلو و عدم شرکت در جشن قهرمانی در استقلال، گفت: این شایعات صحت ندارد؛ این شایعات صحت ندارد. آیا من این فرصت را دارم که به همه مسابقات بروم؟ من از همه تیم ها حمایت می کنم. به ویژه دو تیمی که وزارت ورزش انتظار حمایت از آنها را داشت. تمام برنامه ریزی ها و نگهداری به گونه ای انجام می شود که همه تیم ها موفق شوند و کیفیت عملکرد را بهبود بخشند.

سجادی در پایان گفت: به همه تیم ها خسته نباشید می گویم. مخصوصا استقلالی که بعد از چند سال دوباره توانست هواداران را به وجد بیاورد. از طرفی به پرسپولیس خسته نباشید می گویم. این شایعات برای من هم شوخی بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید