با وجود ظرفیت مناسب برای توسعه فوتبال یزد، هنوز جایی در کشور نداریم

زمان: 09:46
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778726

نرگانی رئیس اداره ورزش و جوانان یزد گفت: با وجود ظرفیت کافی یزد برای توسعه فوتبال ، هنوز جایی در کشور نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، رضا نرگانی ، رئیس اداره ورزش و جوانان یزد ، صبح امروز در نشستی با اعضای هیئت فوتبال شهر این شهر با اشاره به ظرفیت بسیار مورد نظر استان یزد برای ارتقاء فوتبال در استان ، گفت: ظرفیت بسیار اقتصادی و انسانی برای توسعه فوتبال ، موفقیت و رسیدن به موقعیت واقعی خود در کشور است.

وی افزود: اگر همه اقدامات بر اساس شرایط به صورت علمی، سازمانی و ساختاری تعریف و اجرا شود به اهداف مورد نظر دست خواهیم یافت.

یزد ، رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: بررسی مشکلات ، مسائل و آسیب های این حوزه از نظر علمی که باعث کند شدن حرکت فوتبال یزد شده و آن را در سطح کشور تبلیغ نکرده است ، یکی از نیازها است. و اولویت ها “

نرگانی اعلام کرد: داشتن برنامه و برنامه علمی روشن ، استفاده از همه فرصت ها و جلب مشارکت کارشناسان و نخبگان ورزشی به ویژه فوتبال با حمایت و پیشکسوتان در این زمینه کمال را به همراه دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان یزد افزود: دلیل اینکه فوتبال یزد هنوز به رشد و جایگاه واقعی خود در سطح ملی نرسیده است را باید به طور دقیق و همه جانبه شناخت و از این رو همکاری هواداران، علاقه مندان و رسانه ها می باشد. مورد نیاز. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید