بخش قابل توجهی از شعارهای این روزها درباره کشف حجاب است. کارگران صحنه نیز به آن اعتراف کرده اند / 97 درصد از زنان و دخترانی که در جوامع غربی مورد تعرض و تجاوز قرار گرفته اند، لباس نامناسب می پوشند.

بخش قابل توجهی از شعارهای این روزها درباره کشف حجاب است.  کارگران صحنه نیز به آن اعتراف کرده اند / 97 درصد از زنان و دخترانی که در جوامع غربی مورد تعرض و تجاوز قرار گرفته اند، لباس نامناسب می پوشند.

خبرگزاری فارس نوشت: آیا این زنان نمی دانند که برای بسیاری از مردان، زنان بی سرپرست و مستضعف که برای جلب توجه دیگران دست به اعمال و رفتارهای غیرعادی می زنند، مانند دستمال کاغذی یکبار مصرفی است که نمی تواند برای مدت طولانی همراه آنها باشد و در نهایت دور ریخته می شود؟ ?

خبرگزاری فارس نوشت: دشمنان این کشور که از انواع ابزارها و روش ها برای ایجاد گسست در پیشرفت کشور و سقوط و تجزیه ایران استفاده کردند و شکست خوردند، این بار قصد دارند از تجربه جنگ های صلیبی (ترویج) استفاده کنند. فساد روحی برای انحطاط جامعه اسلامی و تضعیف اراده مسلمانان برای مقاومت در برابر ظلم و ستم) دوباره برای ایران اسلامی.

به گزارش اناخت، فارس ادامه داد: در اسلام همواره بر این نکته تاکید شده است که آنچه برای تشکیل خانواده برای زوجین مهمتر از هر چیز دیگری است، برتری های انسانی، اخلاقی و دینی یا ویژگی هایی مانند توانایی های علمی و شناختی آنهاست. نه مظاهر آنها ظاهری که خداوند به برخی از بندگانش می دهد.

البته طبق اسناد تاریخی، تمامی پیروان واقعی ادیان الهی اعم از یهودی، مسیحی و حتی زرتشتی به لحاظ آموزه های دینی خود و برای حفظ قداست و جایگاه زن، قوانین خاصی را رعایت می کردند که حجاب از آن جمله است. یکی از ویژگی های کلی بود، هرچند که رهبران نظام سلطه و سرمایه داری برای استفاده ابزاری از وجود زن، با هزاران ترفند، به تدریج این قوانین را از فرهنگ دینی جوامع حذف و پاک کردند، اما برخی از نمادهای آن، مانند حجاب راهبه های مسیحی و حجاب برخی از زنان یهودی مذهبی هنوز پابرجاست.

نوشته‌های مورخین و برخی آثار و تصاویر باستانی (نقاشی‌ها) که بر روی حجاب ایرانیان (قبل از ورود اسلام به ایران) یافت شده است نیز گویای این واقعیت است که ایرانیان از دیرباز برای زن احترام و ارزش قائل بوده‌اند، بنابراین نمی‌توان ادعا کرد که حجاب اعراب مسلمان یا صفویان آن را وارد فرهنگ این سرزمین کردند، هر چند ممکن است اقدامات آنان باعث توسعه و گسترش این ارزش اجتماعی شده باشد.

اما امروزه بخش قابل توجهی از شعارهایی که در فضای مجازی و در سطح جامعه منتشر می شود، ظاهراً به آزادی زن و در واقع ظهور زن و کشف حجاب اختصاص دارد و این نکته ای است که مسئولان و رهبران را به صحنه می برند. از اغتشاشات، بارها با اظهارات و رفتار خود به آن اعتراف کردند.

همان طور که اشاره شد، مقصود ایشان از انقلاب زنان، سوء استفاده از زنان برای ترویج فساد در جامعه برای از بین بردن ارزش های اسلامی و اجتماعی است و منظور آنان از آزادی زنان دقیقاً بی اخلاقی و فساد اخلاقی و حضور برهنه زنان و دختران در جامعه است. اما متأسفانه هنوز بسیاری از زنان نمی دانند که دستان پشت پرده به دنبال استفاده ابزاری برای نابودی ایران اسلامی و فساد نسل جوان و نیروی کار کشور هستند.

دشمنان این مرزوبوم که از انواع ابزارها و روش ها برای ایجاد گسست در پیشرفت کشور و سقوط و تجزیه ایران استفاده کردند و شکست خوردند، این بار قصد دارند از تجربه جنگ های صلیبی (تشویق به فساد اخلاقی، مشروبات الکلی و الکلی) استفاده کنند. اعتیاد در میان مسلمانان برای زوال جامعه اسلامی) و تضعیف اراده مسلمانان برای مقاومت در برابر ظلم و بی عدالتی) بار دیگر در مورد ایران اسلامی تکرار شود.

به عبارت دیگر، بسیاری از زنان و دختران نمی دانند که در دام کسانی افتاده اند که قصد دارند با سوء استفاده از زنان ایرانی، زمینه را برای فروپاشی کشور فراهم کنند.

بنابراین، با وجود اندک زنان و دخترانی که ذاتاً فاسد و سرکش هستند، خوب است بقیه این گروه متوهم ضمن توجه به نکات ذکر شده در این یادداشت به چند سؤال پاسخ دهند.

چه تعداد از این زنان محجبه و بی حجاب که حاضرند عشق و محبت شوهرشان را (حتی در حد یک درصد) با زن یا زن دیگری در میان بگذارند و بپذیرند که زنان یا زنان دیگری در قلب شوهرشان یا حتی در ذهنشون؟؟

درست است که زیبایی یک زن تقریبا برای همه مردان مهم است، اما آیا این زنان نمی دانند تا زمانی که زن دیگری توجه آنها را جلب کند، تمام عشق و علاقه آنها متعلق به همسرشان است و اگر این تابو شکسته شود، بداخلاقی و دعوا می شود. و اختلافات از خانواده شروع می شود و می تواند تا سر حد طلاق و حتی فوت طرفین ادامه یابد؟

آیا نمی دانند همانطور که آرایش و پوشش و رفتار تحریک آمیز آنها در جامعه یا خانواده مردان را دچار تخیلات و آشفتگی های روحی و روانی می کند، زنان آنها نیز تحت تأثیر دیگران ممکن است دچار مشکل شوند. رفتار زنان چه کسانی چنین رفتاری دارند.

خیلی متاسفم، آیا این زنان نمی‌دانند که برای بسیاری از مردان، زنان بی‌خانمان و بی‌لباسی که برای جلب توجه دیگران اعمال و رفتارهای غیرعادی انجام می‌دهند، دستمال‌های یکبار مصرفی هستند که نمی‌توانند برای مدت طولانی همراهشان باشند و در نهایت دور بریزند. بودن؟

آیا این گروه از زنان و دختران می‌دانند که ۹۷ درصد زنان و دخترانی که در جوامع غربی مورد تجاوز و تجاوز قرار می‌گیرند و گاهی کشته می‌شوند، متعلق به زنان فاسدی هستند که لباس‌های نامناسب می‌پوشند و در معرض تماس جنسی و سایر رفتارهای غیرعادی قرار می‌گیرند؟

آیا آنها نمی دانند که پوشش نامناسب زنان در غرب منجر به این واقعیت شده است که در کشوری مانند سوئد 81 درصد از زنان حداقل یک بار در زندگی خود تجاوز جنسی را تجربه کرده اند یا اینکه 80 درصد از زنان و دختران آمریکایی به تجاوز فکر می کنند. و تجاوز جنسی به زنان و دختران به عنوان بزرگترین مشکل. جامعه را نام ببرید.

آیا نمی دانند که مطالعات انجام شده توسط مراکز تحقیقاتی آمریکایی نشان می دهد که بیش از 83 درصد از دانش آموزان دختر بین 13 تا 16 سال در کشور ما با نوعی آزار جنسی (فقط در محیط مدرسه) مواجه شده اند و حداقل یک دهم دختران در غرب، قبل از 12 سالگی مورد آزار جنسی قرار گرفتند.

در اینجا این سوال نیز مطرح می شود که اگر می دانند چرا اصرار دارند دختران کوچک خود را حتی بیرون از خانه با لباس های نامناسب و نیمه برهنه در معرض دید عموم قرار دهند؟

آیا نمی دانند که با وجود اینکه خشونت و تجاوز جنسی به زنان در کشورهای اسلامی در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار کم است، اما از این میزان اندک، بیش از 93 درصد مربوط به زنانی است که پوشش و آرایش نامناسب دارند و رفتار می کنند. با قصد نمایش آیا آنها در عموم ظاهر می شوند؟

آیا نمی دانید، برخی از این زنان در نهایت توسط متجاوز کشته می شوند یا از ترس بی احترامی به خانواده دست به خودکشی می زنند.

حرف آخر این است که؛ آیا این زنان نمی دانند که با اعمال و رفتار خود نه تنها مرتکب گناه می شوند و خود را در معرض تهاجم احتمالی قرار می دهند، بلکه می توانند صدمات فاجعه بار و جبران ناپذیری از جمله ترویج فساد، دامن زدن به اختلافات خانوادگی، طلاق، تربیت فرزندان طلاق به بار آورند. و دیگران ناهنجاری های اجتماعی و خانوادگی را بر دیگران و کل جامعه تحمیل کنند؟

امید است با هوشیاری خانواده ها و بانوان (زنان و دختران) ایران اسلامی، این توطئه دشمنان بی طرف و نسل آینده نیز در امنیت کامل سهم خود را در رشد و تعالی کشور ایفا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید