برای تقویت دو ملت ایران و مجارستان می توان اهداف بالاتری را تعیین کرد


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836157

رئیس جمهور گفت: روابط سازنده و رو به رشد ایران و مجارستان در زمینه های مختلف باعث می شود تا اهداف عالی برای تحکیم روابط دوستانه بین دو ملت تعیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیام های جداگانه ای از انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر جدید مجارستان استقبال کرد.

وی در پیام تبریک خود به رئیس جمهور جدید مجارستان، کاتالین نواک، خاطرنشان کرد: روابط سازنده و رو به رشد دو کشور در زمینه های مختلف باعث می شود تا اهداف عالی برای تقویت روابط دوستانه بین دو ملت بزرگ ایران و مجارستان تعیین شود. امیدوارم با توجه به اراده سیاسی مشترک، دو کشور مانند گذشته بتوانند گام های اساسی و بزرگ تری در جهت تعمیق و تقویت روابط دوجانبه و صلح و امنیت بین المللی بردارند.»

رئیس جمهور همچنین با تبریک انتخاب مجدد ویکتور اوربان به عنوان نخست وزیر مجارستان، خاطرنشان کرد: روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری مجارستان در سال های اخیر به ویژه اجرای توافقات حاصل شده در کمیسیون مشترک اقتصادی تقویت شده است. افق گسترش همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و بین المللی است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید