برای لیگ حرفه ای والیبال باید در اجرای قوانین دقت کنیم/ باید نسل جدیدی از ناظران پرورش داد.


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884896

برگزاری جلسه مدیران فنی و داوران لیگ ها و مسابقات

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه برای لیگ حرفه ای باید در اجرای قوانین دقت کنیم، گفت: برای تبدیل شدن لیگ ایران به یکی از معتبرترین لیگ های جهان باید همه دست به دست هم بدهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد تقوی در جلسه ناظران فنی و داوران مسابقات لیگ و مسابقات مردان سال 1401 که امروز (شنبه 10 مرداد) در سالن کنفرانس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. با حضور 80 نفر افزود: در آمکلرد قطعا افراد زیادی هستند. درخشان از تیم ملی والیبال ایران در این مدت نقش آفرینی کرد که در میان این افراد ناظران فنی و داوران حضور دارند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارشناسان نگران تغییر نسل والیبال ایران بودند و مسئولان فدراسیون از این قاعده مستثنی نشدند، گفت: خوشحالیم که امروز غیرت بازیکنان و تیم ملی بار این مشکل را برداشته است. از دوش مسئولان فدراسیون و اعضای خانواده بزرگ والیبال نیز آسوده است.

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: عملکرد درخشان تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های 2022 حاصل تلاش همه بزرگان خانواده والیبال اعم از ناظران و داوران و به نمایندگی از ملی پوشان است. تیم، من از همه تشکر و قدردانی می کنم.

تکوی به کارهای انجام شده در دوره ریاست مجدد دکتر داورزنی در فدراسیون والیبال اشاره کرد و گفت: پس از بازگشت دکتر داورزنی به همه ابعاد رشد و توسعه والیبال توجه ویژه ای شد. در بخش بانوان نیز شاهد حمایت های مختلف فدراسیون در این مدت بوده اید و استقرار سازمان لیگ در سیستم مالی فدراسیون نیز یکی از این ابعاد است.

وی به فاصله بسیار ناچیز والیبال ایران با رقبای جهان اشاره کرد و گفت: اگر روزی این مسابقات چند ثانیه بود، امروز به صدم ثانیه رسیده است و برای جبران باید بسیار دقیق تر کار کنیم. این قانون فقط شامل مقامات فدراسیون نمی شود، بلکه همه عوامل دخیل از جمله ناظران فنی و داوران باید با دقت بیشتری کار کنند.

دبیر کل فدراسیون تاکید کرد: اعمال دقیق قوانین به ما کمک می کند حرفه ای تر عمل کنیم. فدراسیون والیبال برای کاهش دخالت انسان در مسابقات و قوانین مسابقات، سامانه ملی والیبال را راه اندازی کرد، بنابراین لازم است ناظران از خط کش به درستی و دقیق استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه لیگ برتر ایران باید به عنوان لیگ حرفه ای در جهان معرفی شود، گفت: تیم ملی والیبال ایران در رتبه هشتم جهان قرار دارد و آیا لیگ ایران نیز در آن جایگاه است؟ پس همه باید دست به دست هم دهیم تا لیگ ایران به یکی از معتبرترین لیگ های جهان تبدیل شود.

دبیر کل فدراسیون والیبال همچنین به تلاش ناظران در مسیر رشد و توسعه والیبال ایران در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم نسل جدید ناظران را نیز تربیت کنیم تا رشد بیشتری داشته باشند و با استفاده از آن به خوبی عمل کنند. تجربه نسل کنونی

وی در پایان از زحمات ارزشمند شهرام عظیمی رئیس سابق سازمان لیگ تشکر و قدردانی کرد و گفت: در طول دو سال مسئولیت ایشان کارهای اساسی و ریشه ای انجام شد که از این بابت تشکر می کنم. به او.

نشست همفکری مدیران فنی و داوران لیگ‌ها و مسابقات مردان 1401 که از ساعت 9 صبح امروز (اول مرداد، شنبه) در سالن جلسات کمیته ملی پارالمپیک آغاز شد تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید