برخورد با استراماچونی هنر می خواست

برخورد با استراماچونی هنر می خواست

پس از تساوی استقلال و صنعت نفت آبادان، حسین حسینی و روزبه چسمی کاپیتان آبی پوشان به پرداخت های مالی اعتراض کردند. همین مشکل واکنش سعید لطفی، مدافع سابق استقلال را برانگیخت.

این پیشکسوت استقلال به خبرروزی گفت: بازی استقلال را در خانه مقابل صنعت نفت آبادان تماشا کردم. با توجه به اینکه تیم حریف در حال سقوط بود و چیزی برای از دست دادن نداشت، بچه های استقلال این بازی همیشگی را هم انجام ندادند. استقلالی‌ها در خانه به صنعت نفت آبادان امتیاز نمی‌دادند و به نظر می‌رسید که همچنان در دربی شکست بخورند.

وی ادامه داد: چیزی که بعد از بازی استقلال باعث ناراحتی هواداران شد، اعتراض برخی بازیکنان استقلال به استقبال خودشان بود. بازیکنانی که گاهی شنیدم حدود 20 میلیارد تومان قرارداد دارند و برخی 90 درصد آن را گرفته اند. شاید خیلی وقت ها به 50 درصد نزدیک می شدند اما به هر حال در این شرایط اقتصادی که هواداران استقلال با هزار و یک مشکل به ورزشگاه می روند تا به تشویق و پیروزی تیم محبوبشان بپردازند، شنیدن این صحبت ها جالب نیست.

لطفی افزود: نمی گویم بازیکن دنبال خواسته های خودش نباشد و هر فوتبالیستی حق دارد حقوقش را بگیرد اما باید شرایط را در نظر گرفت. به نظر من مدیریت جدید باشگاه استقلال تاوان درخواست استراماچونی را پرداخت کرد. متاسفانه مدیران قبلی فقط بدهی گذاشتند و رفتند در حالی که حجت کریمی و گروهش مقصر مشکلات بودند. من هیچ رابطه ای با مدیرعامل جدید باشگاه استقلال ندارم و حتی سلامی هم ندارم اما حقیقت را باید گفت. پرداختن به بزرگترین تقاضای تاریخ باشگاه استقلال کار آسانی نبود.

مدافع سابق استقلال ضمن انتقاد از مدیران سابق این باشگاه خاطرنشان کرد: مردی را می شناسم که با موتور وسپا به استقلال آمده و الان با ماشین چند میلیاردی سوار شده و چندین آپارتمان و دفتر در شمال دارد. تهران. مثلا آقایان برای خدمت به استقلال می آیند اما استقلال بیشتر به آنها خدمت می کند. آنها به شهرت و پول غیرمنتظره می رسند و در نهایت بدون هیچ ثمره و نتیجه ای استقلال را ترک می کنند. هیچ شخص یا موسسه ای پیدا نمی شود که به دلیل اشتباه یا سوء استفاده از باشگاه استقلال آنها را پس بگیرد.

سعید لطفی در پایان درباره شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: روی کاغذ شاید بتوان یک شانس بسیار کوچک و حداقلی برای استقلال ارائه کرد اما بازیکنان باید با جان و دل بجنگند. آنها باید بدانند که چه تیمی دارند و مردم و هواداران با چه مشکلات اقتصادی مواجه هستند. پرداختی باشگاه یا مشکلات دیگر نمی تواند بهانه خوبی باشد و استقلال امسال باید حداقل یک جام را با تلاش بازیکنان و حمایت تماشاگران و هواداران به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید