برخورد قاطع با دلالان و متخلفان در اجرای طرح اصلاح یارانه ها


ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838265

رئیس بیمارستان جنایی دولتی قزوین هشدار داد؛

علیرضا حسن پور گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با سودجویانی که خواهان ایجاد هرج و مرج در اجرای طرح اصلاح یارانه ها هستند، جدی خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا حسن پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ وی گفت: اقدام دولت برای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اقدامی است که همه کارشناسان بر آن تاکید دارند و ممکن است در اجرای این طرح دلالان بخواهند هرج و مرج ایجاد کنند که اختیارات جدیدی به سازمان تعزیرات حکومتی داده شده است. توسط مقامات ذی صلاح.” او این تخلفات را جدی خواهد گرفت.

وی با افزودن اختیارات جدید به مجازات ها ادامه داد: در گذشته جریمه ها بازدارنده نبود و متخلفان حاضر به پرداخت سریع جریمه ها بودند، اما اکنون این جریمه ها افزایش چشمگیری داشته است.

به متخلفان علامت تخلف تعبیه شده است

رئیس زندان دولتی استان قزوین گفت: علاوه بر این ابزارهایی در اختیار سازمان تعزیرات قرار گرفته است که علاوه بر جزای نقدی، بازدارندگی نیز دارد. در صورت لزوم اتحادیه را نصب یا پلمپ کنید که به اعتبار تجاری اتحادیه لطمه می زند و بسیار بازدارنده است. البته ما معتقدیم که نباید تا حد امکان از این ابزار استفاده کنیم.

وی افزود: نظارت بر بازرسی های بازار در چند روز اخیر با دقت و اقتدار بیشتری انجام می شود و سعی شده هیچ واحد صنفی و انباری از بازرسی خارج نشود.

این مسئول بیان کرد: بر اساس برنامه بازدید مشترک، واحد گشت سیار اداره کل به همراه کارشناسان واحدهای نظارتی از 6 اکیپ مشترک نانوایی در مرکز استان و شهرستان های مرتبط بازدید و از 23 نانوایی و 23 گزارش تخلف بازدید کردند. .. نانوایی تعطیل است.

فروش اجباری کالا بدون تقاضا همراه با روغن خوراکی در قزوین مشهود است

حسن پور گفت: در خصوص کنترل بازار کالا، شعب سیار تعزیرات حکومتی در ۲ شیفت صبح و عصر به همراه یک واحد گشت نامحسوس جهت بازدید میدانی مستمر بر بازار اقلام اساسی مرکز استان نظارت می کنند. و متخلفان را شناسایی کنید.

رئیس زندان دولتی استان قزوین گفت: همچنین از دو انبار بانک مواد غذایی بازدید و یک انبار متخلف مشاهده شد. در حال حاضر عمده تخلف بازار استان، فروش اجباری کالا بدون تقاضا همراه با روغن مصرفی است. روز بعد بازرسی انجام می شود.

وی تاکید کرد: اگر یک واحد تولیدی یا اتحادیه به صورت خودسرانه قیمت کالاها و خدمات را افزایش دهد با جریمه های جدید برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید