بررسی ریشه جنایات در افغانستان توسط جامعه بین المللی

زمان: 18:17
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774994

آیت الله علوی گرگانی با صدور بیانیه ای عملیات تروریستی در قندوز را محکوم کرد. وی از کشورهای اسلامی و جامعه بین المللی خواست تا این جنایات را ریشه کن کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله علوی گرگانی در بیانیه ای عملیات تروریستی مسجد شیعیان کندز و شهادت تعداد زیادی از نمازگزاران را محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله

خداوند متعال فرموده است: “و از آنها نگیرید مگر آنکه به خدا ، تعالی و ستایش اعتقاد دارند.”

جنایت وحشیانه تکفیرها و گروه های مخالف که منجر به خونریزی بسیاری از مظلوم و بی گناه نمازگزاران افغانستان و شیعیان آن شد ، قلب هر فرد آزادیخواهی را می رنجاند.

البته تا زمانی که جامعه بین المللی تلاش جدی برای مبارزه با گروه های تکفیری و سکوت نکردن و مشاهده این جنایات انجام ندهد یا در برخی موارد چنین افکار را تقویت نکند ، این جنایات اختراع نمی شوند.

من به بازماندگان جنایت در قندوز افغانستان تسلیت می گویم و به آنها تسلیت می گویم و برای شهدای این عملیات تروریستی پاداش سخاوتمندانه می خواهم و از دولت های اسلامی و جامعه بین المللی می خواهم که به این جنایات پایان دهند. به

همچنین در کشور مظلوم افغانستان یک دولت فراگیر که نماینده همه اقشار باشد و با رأی مستقیم انتخاب شوند ، قدرت را در دست گرفته و در همکاری با همه اقوام و مردم برای امنیت ، صلح و توسعه آن کشور کار می کند ، مهم است.

ما امیدواریم که خداوند راهی واقعی برای مظلومان جهان فراهم کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید