چگونه نهادهای بین المللی حقوق بشر در مورد جنایات آل سعود سکوت می کنند / تولید ناخالص ملی باید در چند سال آینده دو برابر شود


ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816436

سخنگوی مقام معظم رهبری در استان مرکزی گفت: انسان تعجب می کند که چگونه نهادهای حقوق بشری در مقابل جنایت آل سعود در قبال اعدام 81 نفر سکوت کرده اند اما اگر یک دوتابعیتی در ایران زندانی شود فریاد می زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به سمت خورشید؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نماز جمعه این هفته با تبریک تقارن اعیاد شعبانیه به ویژه نیمه شعبان با ایام نوروز گفت: .

وی با اشاره به جنایت رژیم سعودی در اعدام 81 سعودی افزود: در این میان حدود 40 جوان مظلوم شیعه در کتیف و دیگر مناطق فقیرنشین عربستان بودند. سعودی ها هم نسل بنی امیه و بنی عباس هستند خدای ناکرده. آدم تعجب می کند که چگونه سازمان های حقوق بشری در برابر این جنایت سکوت کرده اند، اما اگر یک شهروند دوتابعیتی در ایران زندانی شود، فریاد می زنند.

امام جمعه اراک نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اخیر پشاور پاکستان و آیت الله علوی گرگانی گفت: لطفا در ایام نوروز با خدا معامله کنید و به فکر اطرافیان و نیازمندان باشید زیرا دولت سعی دارد به مردم کمک کند. تا حد امکان، اما محدود است.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین کمک کمک به افزایش تولید کشور است، گفت: تولید ملی وظیفه همه است و همه باید تمام تلاش خود را برای این مهم به کار گیرند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه تولید ناخالص داخلی در چند سال آینده باید دو برابر شود، افزود: باید قطب های تولید را باز کنیم و هزینه های تولید را کاهش دهیم. فضای کسب و کار باید عاری از فساد باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امیدواریم مذاکرات برای احیای برجام به نتایج خوبی برسد. ما هم امیدواریم همه در جهاد تبیین کنند تا روایت دروغ از انقلاب نباشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید