2.5 درصد تولید ناخالص داخلی کشور صرف امنیت می شود/ کارگران به عنوان کارگران اقتصادی باید شعار سال را آگاه کنند.


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835078

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 2.5 درصد تولید ناخالص داخلی کشور صرف امنیت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سردار ابوالفضل طهماسبی امروز در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا و غبارروبی مزار شهدا در هفته کارگر و کارگر اظهار داشت: بار دیگر همه در راهپیمایی یوم الله قدس شرکت می کنیم. در حمایت از آرمان فلسطین

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه فلسطین اولین مشکل جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: در حالی که رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر همپیمانان این رژیم خواهان بی توجهی به این موضوع هستند، اما اقشار مختلف مردم اسلام ایران فردا در کنار هم در صفوف فشرده حرکت خواهیم کرد و این یادگار و میراث ماندگار امام خمینی را فراموش نمی کنیم.

سردار طهماسبی افزود: با تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، تا سال های آینده اثری از این غاصب و رژیمی برای کشتار کودکان باقی نخواهد ماند. . “

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با گرامیداشت هفته کارگر و کارگری و بسیج کارگری گفت: کارگران افسران اقتصاد کشور هستند.

وی با اشاره به پیشرفت ها و دستاوردهای مختلف کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، گفت: امروز به برکت نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی در اوج هستیم.

سردار طهماسبی گفت: در زمان تاگوت 7.5 درصد تولید ناخالص داخلی صرف مسائل امنیتی می شد در حالی که ما با کسی جنگ نکردیم بنابراین همه این هزینه ها صرف سرکوب ملت شد اما امروز با همه دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی ایران 2.5 درصد از تولید ناخالص داخلی صرف امنیت ملی می شود.

وی با اشاره به توسعه امنیت و دفاع کشور خاطرنشان کرد: پدر موشکی رژیم صهیونیستی در برنامه ای که در سرزمین های اشغالی انجام شد به احترام دانشمندان جوان ایرانی کلاه خود را از سر برداشت و خاطرنشان کرد: امروز جوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس دفاع کشور و در طراحی و ساخت موشک های مختلف حتی بر آمریکا نیز تسلط دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز اولین شعارهای انقلاب «نه شرقی نه غربی» را به ذهن متبادر کرده ایم، گفت: در حوزه اقتصادی در کشور مشکلاتی داریم که همه کارمندان در زمینه های مختلف باید تلاش کنند تا تصمیم بگیرند.»

وی گفت: زمانی در این کشور کسانی که در ایران مستشار بودند می گفتند ایرانی ها چشمان خود را نمی دانند اما امروز همین کارگران و متخصصان در رشته های مختلف به جایی رسیده اند که کشور ما در رتبه های اول تا ششم قرار دارد. برخی از مسائل اقتصادی در جهان».

سردار طهماسبی گفت: این را آمار دشمنان می گوید اما همین دشمن می خواهد این آمار را تکذیب کند و بگوید مسئولان ایران تلاش نمی کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر امروز جهاد تبیین را شروع نکنیم و دستاوردهای کشور را تبیین نکنیم، دشمن 180 درجه عکس آن را خواهد گفت، گفت: .

سردار طهماسبی با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های شهدا از ابتدای انقلاب تا امروز گفت: امروز باید در همه عرصه ها تبیین کنیم و جهاد تبیین در عرصه کار، ایثار است. و کار اضافی برای تولید. “

سردار طهماسبی با اشاره به ابلاغ سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: اجرای این شعار بر عهده کارگران در عرصه تولید، کار و کارگر است.

وی گفت: وظیفه ما این است که بگوییم به عنوان سرباز در عرصه کار دستور رهبر معظم انقلاب را دریافت کرده ایم و به آن عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید