برنامه آموزشی جدید برای جذب دانش آموزان در مدارس

برنامه آموزشی جدید برای جذب دانش آموزان در مدارس

کلاموله صفری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در همایش شرکت کنندگان و مجریان طرح آموزش و پرورش امین با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش، پیوند آموزش و کارگاه ها را برای دستیابی به اهداف آموزش و پرورش اجتناب ناپذیر دانست. .

وی با بیان اینکه «طرح امین» بر اساس مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حال اجراست، افزود: تاکید سند تحول بنیادین برای تربیت نسلی انقلابی، متدین و متدین نشان از اهمیت دارد. این سند در نظام آموزش و پرورش کشور باید باشد که سند باید توسط دانش آموزان، معلمان، اولیا و معلمان آموزش و پرورش تکمیل شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: بدیهی است که زندگی امروزی با خواسته های فضای مجازی و دنیای دیجیتال آمیخته شده است که در چنین فضایی که دنیای دیجیتال گریبانگیر جوانان و خانواده ها شده است باید از همه استفاده کنیم. فرصت های ما برای آموزش در یک دیدگاه تعاملی ما نسل جوان را به کار می گیریم.

صفری با بیان اینکه از آموزش بسیاری از مسائل در مدارس به ویژه آموزه ها و فرایض دینی غفلت کرده ایم، گفت: شبهات موجود در ذهن دانش آموزان باید به صورت علمی و منطقی توسط همنوردان در پروژه امین پاسخ داده شود.

وی با اشاره به مشارکت 418 طلاب و روحانیون در اجرای «طرح امین» در اردبیل، افزود: دولت های گذشته در جذب دانش آموزان در مدارس و اجرای مفاد این سند سهل انگاری می کردند، اما دولت جدید مطابق با «طرح آمین» جهاد تبیینی که رهبری پیش بینی کرده بود، کار بزرگی را آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید