برنامه های 26 هفته ای بسیج دانش آموزی در 2110 مدرسه آغاز شد/کمپین های «ایران کنار آرتین».


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907003

محمد جعفری از برگزاری 26 برنامه در سطح 2110 مدرسه در هفته بسیج دانش آموزی در مازندران خبر داد و گفت: حماسه های 44 سال انقلاب، پخش مستند در مدارس و اکران مستند پیشرفت از جمله برنامه هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، محمد جعفری صبح امروز در نشست خبری هفته بسیج دانش آموزی با اصحاب رسانه ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با دستاوردهای بزرگی که غرب در صدد تحقیر آن است، نباید لانه شود. از دشمنان قسم خورده : غرب مدعی حقوق بشر است اما ادعای آن نادرست است زیرا برخی داروها را برای مردم و بیماران ممنوع کرده است.

جعفری با بیان اینکه دشمن از هر روزنه ای برای حمله به ملت ایران استفاده می کند، تصریح کرد: این خون ها کشور را مقاوم تر می کند و روند حرکت ایران را به سمت قله های پیشرفت سرعت می بخشد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی ارتش کربلا در ادامه با تجلیل از یک هزار و 710 دانش آموز شهید استان مازندران خاطرنشان کرد: باید برای تبیین سیره دانش آموزان شهید تلاش بیشتری صورت گیرد.

جعفری با اشاره به هشتم آبان سالروز شهادت حسین فهمیده افزود: محور برنامه های ما حول محور سه شهید مدافع حرم شاهچراغ برنامه ریزی شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی ارتش کربلا در ادامه از برگزاری 26 برنامه در سطح 2110 مدرسه در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و خاطرنشان کرد: حماسه های انقلاب 44 ساله و پخش مستند در مدارس و اکران فیلم های مستند در مورد پیشرفت از جمله برنامه هاست.

جعفری از برگزاری یادواره سه شهید دانش آموز جنایت ترور شاهچراغ در سراسر استان خبر داد و گفت: قرائت بیانیه، اجلاس نخبگان بسیج داش آموزی، لیگ سرود و کمپین ایران یکتا تا آرتین از دیگر برنامه ها است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا به طرح «همه با هم برای احترام به ایران» که در 1800 مدرسه برگزار شد، اشاره کرد و خاطرنشان کرد: گردان شهدای گلستان در هفته بسیج دانش آموزی در مدارس ابتدایی برگزار می شود.

جعفری با بیان اینکه 690 کلاس درس و 380 مدرسه برنامه هم افزایی را با عنوان «پاتوق گفت و گو» برگزار کردند، گفت: در برنامه های 22 آبان حماسه و پیشرفت خواهیم گفت.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا همچنین به یکی از محورهای مهم پیش بینی شده در سال جاری اشاره کرد و گفت: ایجاد زمینه های متعدد برای اردوهای جمعی و مدرسه ای دانش آموزان از رویکردهای این سازمان است.

جعفری از راه اندازی اردوهای راهیان نور در مازندران خبر داد و افزود: نزدیک به 1600 دانش آموز نخبه در قالب راهیان نور با فرصت علمی آشنا شدند و همچنان ادامه دارد.

به گفته مسئول سازمان بسیج دانش آموزی ارتش کربلا 3 هزار دانش آموز در طرح یاروان ولایت برای شناخت توانمندی های انقلابیون دانش آموزی شرکت کردند.

جعفری همچنین با اشاره به اینکه سازمان بسیج دانش آموزی با 230 هزار دانش آموز بزرگ ترین تشکل در استان است، گفت: هزار معلم در مقطع متوسطه اول و دوم مشغول به کار هستند که وظیفه آنها هدایت و هدایت دانش آموزان به آرمان های انقلاب است.

یکی از مسئولان سازمان بسیج دانش آموزی ارتش در کربلا از برگزاری اردوی جهادی دانش آموزان در تابستان امسال و فعالیت 120 گروه جهادی خبر داد و افزود: مرمت و رنگ آمیزی مدارس توسط دانش آموزان انجام شد.

جعفری همچنین با بیان اینکه 10 هزار و 400 بسته لوازم التحریر به منظور شهدای مازندران در بین دانش آموزان استان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در نظر داریم برای 10 هزار و 400 شهید استان برای دانش آموزان بی بضاعت لباس گرم تهیه کنیم.

جعفری با بیان اینکه چهار دانشجوی نخبه استان مازندران در دیدار دانش آموزان کشور با رهبر معظم انقلاب حضور خواهند داشت، یادآور شد: پس از هفته بسیج دانشجویی اردوهای علمی جهادی در مناطق محروم و محروم برگزار می شود. استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید