برگزاری اردوهای جهادی توسط دانشجویان بسیجی کرمانشاه در هفته بسیج


ساعت: 19:32
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909854

قاسم امجدیان گفت: اردوهای جهادی در قالب شش کارگروه تخصصی در هفته بسیج در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم امجدیان در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: به مناسبت هفته بسیج داروهای راهیان نور با بازدید از یادمان شهدای غرب استان کرمانشاه بسیج می شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور افزود: معظم له در خصوص راهیان نور و پاسداشت مقدس فرمودند: هشت سال پاسداری ما صرفاً بریده ای از زمان و عادلانه نیست. لحظه ای در زمان؛ این یک گنج بزرگ است که برای مدت طولانی باقی خواهد ماند. ملت ما می تواند از آن استفاده کند، استخراج کند، مصرف کند و سرمایه گذاری کند».

امجدیان تصریح کرد: در هفته بسیج اردوهای جهادی در مناطق هدف در شش کارگروه پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، آموزشی، فرهنگی، شهری و صنعتی در قالب اردوی شهید یداللهی برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: اردوی شهید یداللهی از ابتدای سال جاری در قالب 10 گروه جهادی از تمامی دانشگاه های استان در چهار مرحله تشکیل شده است.

به گزارش امجدیان، اردوی جهادی شهید یداللهی علاوه بر خدمات رسانی به هموطنان عزیز، با هدف ارتقای سطح توانایی های روحی و روانی و تقویت سازماندهی جهادگران می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید