برگزاری جلسه اعضای شورای عالی سینما در آینده نزدیک


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898774

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جلسه تصمیمات اعضای شورای عالی سینما در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تصمیمات اعضای شورای عالی سینما ابلاغ شده و جلسه قرار است به زودی برگزار می شود که قرار است برخی از آن ها با حضور رئیس جمهور برگزار شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصمیمات اعضای شورای عالی سینما ابلاغ شده و به زودی جلسه ای تشکیل می شود که قرار است برخی از آن ها با حضور رئیس جمهور برگزار می شود.

دستور تشکیل شورای عالی حج و زیارت توسط رئیس جمهور

اسماعیلی با اشاره به اینکه رئیس جمهور دستور تشکیل شورای عالی حج و زیارت را صادر کرده است، گفت: آسیب شناسی اربعین امسال باید در شورای عالی حج و زیارت برگزار شود، همچنین برنامه ریزی برای سال آینده انجام می شود. در دستور کار قرار گیرد. .

پرونده مرگ مهسا امینی در دست بررسی است

وزیر فرهنگ و ارشاد در ادامه به درگذشت مهسا امینی اشاره کرد و گفت: همه ما از این حادثه ناراحت و متاثر هستیم. در واقع وزیر کشور و پلیس در حال بررسی این موضوع هستند و نتیجه گزارش مبنای تصمیم گیری خواهد بود.

اسماعیلی معتقد است: عده ای تلاش می کنند وحدت و انسجام ملی ما را خدشه دار کنند و باید مواظب باشیم که وحدت ما خدشه دار نشود و خداوند حوادث چند روز اخیر را پشت سر بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید